پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد حجتی - امام جمعه موقت کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام حجتی در ادامه با اشاره به تحرکات تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی در تهران، گفت: روز به روز به مرگ گروه های تروریستی در منطقه نزدیک می شویم و این حرکت های وحشیانه از سوی این فریب خوردگان غرب و برخی کشورهای مرتجع منطقه نشان از زوال آنهاست.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت خداوند متعال بر روی بندگانش باز می شود و خوشا به حال کسی که از این فرصت، بهترین استفاده را ببرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: رمضان ماه بخشش، رحمت و غفران است و شبهای قدر قلعه رفیع این ماه خداست.

حجت الاسلام حجتی در ادامه با اشاره به تحرکات تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی در تهران افزود: روز به روز به مرگ گروه های تروریستی در منطقه نزدیک می شویم و این حرکت های وحشیانه از سوی این فریب خوردگان غرب و برخی کشورهای مرتجع منطقه نشان از زوال آنهاست.

این کارشناس حوزوی تاکید کرد: تروریستهای منطقه به خوبی می دانند که عامل اصلی شکست آنها جبهه مقاومت است که توسط جوانان غیور ملت ایران رهبری و هدایت می شود؛ به همین دلیل کینه ای عجیب از مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی دارند.

وی اظهار داشت: در حادثه تروریستی 17 خرداد به عینه دیدیم که عده ای فریب خورده و مسخ شده بر روی مردم بیگناه آتش گشودند و باعث شهادت 17 نفر از هم وطنانمان شدند و با وجود نیروهای امنیتی و انتظامیاین این قائله کمتر از نصف روز پایان یافت و هیچ چیزی در مملکت مختل نشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه گفت: هوشیاری نیروی های امنیتی و انتظامی، امروز ایران را به یکی از امن ترین کشورهای منطقه تبدیل کرده است و دشمنان نیز به خوبی به این امر واقف هستند.

حجت الاسلام حجتی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از کشورهای منطقه عملا و رسما در حال باج دادن به آمریکا و کشورهای غربی هستند، اظهار داشت: این کشورها که هیچ چیزی از خود ندارند و درهمه حال وضعیت خود را متزلزل می بینند می خواهند با نزدیک شدن به کشورهایی همانند آمریکا این خلا را پر کنند در حالی که نمی دانند دولت آمریکا تنها به منافع خود فکر می کند و هیچگاه به عهده و پیمان خود وفادار نبوده است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهایی قهرمان سپاه گفت: از مردم ولایی و انقلابی کشور و به ویژه استان کرمانشاه درخواست داریم که همانند گذشته هوشیاری خود را در مقاببل توطئه های بدخواهان نظام حفظ نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha