جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 دکتر حمیدرضا شوشتری معاون پارک علم و فناوری

حوزه/ معاون پارک علم و فناوری استان قم بر لزوم توسعه فعالیت های فناورانه در عرصه علوم انسانی و اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر حمیدرضا شوشتری معاون پارک علم و فناوری امروز در مراسم رونمایی از کتاب الفقه و العقل تالیف آیت الله علیدوست با ذکر این مطلب که خوشبختانه فعالیت‎های خوبی در موسسه فقه جواهری مرکز رشد پارک علم وفناوری انجام شده است و این به منزله موفقیت مرکز رشد علوم انسانی در عرصه فناورانه است.

وی افزود: جامعه نخبگانی حوزوی نقش مهمی در جریان سازی رشد مراکر رشد علوم انسانی دارند و باید با ایده های نوین علوم اسلامی را در اشکال جدید توزیع و نشر دهند.

شوشتری افزود: امروزه برخی شک دارند که مراکز رشد علوم انسانی می‎توانند در عرصه فناور و درآمدزا فعالیت کنند ولی مرکز رشد علوم انسانی در قم این موفقیت را به دست آورد وثابت کرد که این کار شدنی است.

معاون پارک علم و فناوری استان قم بیان کرد: این مرکز رشد قصد دارد که به خوبی این فرهنگ سازی را در جامعه انجام دهد که می توان با نشر معارف دینی در قالب‎های نو و با ایده‎های جدید و فناورانه به کسب و کار نیز مشغول شویم و علاوه بر نشر معارف شغل نیز ایجاد کنیم.

وی گفت: عرصه علوم انسانی باید از حیث مهارت‏های فنی و مهندسی نیز حمایت شود تا بتواند اشتغالزای یداشته باشد؛ تلاش و کوشش پارک علم وفناوری و مرکز رشد بر این بوده است که از نخبگان حوزوی و فرهیختگان این عرصه استفاده کرده و با حمایت از آنها این پروژه مهم را به توفیق برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha