پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم-۷

حوزه/ آیین اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون قرآن و عترت و رئیس نمایشگاه قرآن شامگاه جمعه (٢٦ خردادماه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیین اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور سید‌رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت، اصحاب قلم و خادمان قرآن در شامگاه جمعه (٢٦ خرداد ماه) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این مراسم از ساعت ١٩ در نیم طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی، محل برگزاری نمایشگاه قرآن، برگزار خواهد شد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha