جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم-۷

حوزه/ در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن امسال از ٩ موسسه در کمیته نهادها و موسسات غیر دولتی تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مؤسسات قرآنی در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن ٨٠ ترجمه داشته و بیش از ١٨٠ کتاب با رویکرد فهم و تدبر قرآنی را نیز عرضه کرده است. از دیگر برنامه های کمیته موسسات و نهاد های دولتی طراحی و برگزاری بیش از ١٠٠ مسابقه عقیدتی است.

این گزارش می افزاید: یکی از اقداماتی که در موسسات و نهاد های غیر دولتی انجام شد تحلیل از آثار سه اندیشمند قرآن و عترت از جمله استاد دوزدوزانی،حسینی دشتی،استاد ولی بوده است. حضور موسسات قرآنی برای نخستین بار به صورت تخصصی حفظ و ترجمه و تفسیر از دیگر فعالیت های کمیته موسسات و نهادهای غیر دولتی بود.

هدف از برپایی نمایشگاه قرآن شناسایی توان، ظرفیت و به کارگیری آن هاست و نکته بعدی که وجود دارد تعامل بین موسسات دولتی و غیردولتی است، توجه به فهم و تدبر و تفسیر از وِیژگی ها موسسات است.

در نمایشگاه امسال از سه موسسه برتر تقدیر خواهیم کرد و همچنین ٦ موسسه در بخش موسسات قرآنی و مجموعا از ٩ موسسات و نهاد های غیر دولتی برتر در آیین اختتامیه این بخش مورد تقدیر خواهد گرفت.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha