جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد صادق کریم آبادی

حوزه/ رزق و روزی هر کسی تعیین شده است و باید به آنچه خداوند برای ما مقدر فرموده اند راضی باشیم؛ زیرا این رضایت سبب آرامش واقعی و قلبی انسان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش شامگاه اظهار داشت: امیدواریم با همت و اراده راستین خود، پیروان واقعی اهل بیت علیهم السلام، امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری باشیم.

حجت الاسلام محمد صادق کریم آبادی با اشاره به فرا رسیدن شبهای قدر، عنوان کرد: شب های قدر در نزد تمام مسلمان از ارزش بسیار والایی برخوردار است و باید بهترین استفاده ها را از این شبهای معنوی ببریم و فرصتی برای نزدیک شدن به معبود و خالق هستی برای خود به دست آوریم.

رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش در ادامه به ابعادی از شخصیت امام (ره) تاکید کرد و افزود: امام خمینی (ره) هر آنچه داشت برای اسلام هزینه کرد و هیچ چشم داشتی به مادیات و مسائل دنیوی نداشت و ایشان نمونه بارز یک عالم و مجاهد دینی در قرن اخیر بوده است.

حجت الاسلام کریم آبادی گفت: رزق و روزی هر کسی تعیین شده است و باید به آنچه خداوند برای ما مقدر فرموده اند راضی باشیم؛ زیرا این رضایت سبب آرامش واقعی و قلبی انسان می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش اظهار داشت: مسلمان بودن در دین مبین اسلام شرایط بسیار ویژه ای دارد و یکی از این اصول، مفید بودن فرد برای اطرافیان و جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha