پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد به همراه معاون امور طلاب و دانش آموختگان این مرکز با حضور در منازل برخی از اساتید مدارس علمیه استان از آنان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ مدیر حوزه علمیه یزد به همراه معاون امور طلاب و دانش آموختگان این مرکز صبح امروز با حضور در منازل اساتید مدارس علمیه استان از زحمات آنها در طول سال تحصیلی تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در این دیدارها ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این اساتید در مدارس علمیه استان یزد، نقش آنها را در تشویق، ترغیب و همچنین ادامه تحصیل طلاب بسیار مهم خواند و افزود: اساتید بواسطه رابطه نزدیکی که با طلاب دارند می توانند آنها را نسبت به چگونگی ادامه تحصیل در طول سال تحصیلی و سال های آینده یاری و ذوق و شوق یادگیری را در آنها ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه اساتید در گذشته نسبت به درس و رفتار طلاب اهمیت بیشتری قائل می شدند که این خود باعث پیشرفت آنها و طلاب در آینده می شد، اظهار داشت: در گذشته اگر طلبه ای بیمار می شد، استاد به ملاقات او می رفت و جویای احوالات او می شد و رفتارها مانند پدر و فرزندی بود، که این رابطه صمیمی از بروز بسیاری ازمشکلات در دوره های مختلف جلوگیری می کرد.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه در گذشته نیت ورود طلاب به مدارس علمیه مادی گرایی و مدرک گرایی نبود، خاطرنشان کرد: نیت خالص یکی از مهمترین آداب طلبگی است و اگر این نیت، مدرک گرفتن و پس از آن کسب شغل است، بی فایده خواهد بود؛ ولی اگر هدفش سربازی امام زمان (عج) است تا مردم را آگاه سازد آنگاه موفق خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha