پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه های علمیه

حوزه/ فعالیت های حوزه های علمیه در بخشهای مختلف علمی فرهنگی، پژوهش و ... نقش اساسی در نهادینه کردن ارزش های دینی در سطح جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم سکینه قاسمی مدیر مرکز تخصصی حوزوی خواهران ریحانه الرسول (س) جویبار در نشست تبلیغی - فرهنگی با مسئولین هیئت های بانوان در سازمان تبلیغات شهرستان جویبار اظهار داشت: برنامه ریزی صحیح و هدف گذاری، از اصول اولیه اجرای خوب و مطلوب مراسم های مختلف می باشد؛ بنابراین لازم است هیئت ها برنامه ها را با کیفیت هرچه بیشتر و به روز سوق دهند.

وی در ادامه هیأت های مذهبی را قرارگاه اصلی جبهه جنگ نرم دشمن دانست و افزود : مقام معظم رهبری در موقعیت های مختلف تعابیر متفاوتی ازدشمن شناسی نظیر تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی داشتند و  دشمنان با هدف نفوذ و رخنه در کشور قصد دارند به ما ضربه وارد کنند و هیئات مذهبی امروز عضو فعال و قرارگاه فرهنگی ما در کشور هستند و ارتباط آنها با حوزه های علمیه و مبلغین می تواند این جلسات را هدفمندتر نماید.

مدیر مرکز تخصصی حوزوی ریحانه الرسول (س) جویبار تصریح کرد: فعالیت های حوزه های علمیه در بخش های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهش و ... نقش اساسی  در نهادینه کردن ارزش های دینی در سطح جامعه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در هیأت های مذهبی، سزاوار است عملکرد و تاثیر حوزه علمیه خواهران برای این قشر تاثیرگذار در مراسمات هیأت ها بازگو گردد تا هم دختران جوان متمایل به تحصیل در مدارس علمیه شوند و هم تعامل بیشتر حوزه و جوانان، سبب جلوگیری از انحرافات در بین جامعه گردد.

وی در پایان ضمن گزارشی از تعاملات حوزه علمیه خواهران با هیأت های مذهبی این شهرستان، خواستار برگزاری نشست های فصلی هم اندیشی این دو نهاد ارزشی شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha