چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: : پاسداری از خون پاک شهدا که برای اسلام، قرآن و انقلاب ریخته شده است یک تکلیف شرعی و ملی است

حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو در حاشیه مراسم استقبال از شهید رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: تقویت و تداوم مجالس استقبال از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم سبب ماندگاری نظام مقدس اسلامی می‌شود.

وی افزود: امروز وظیفه همه ماست که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری انقلاب نظام عمل کرده و جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب احیاء اخلاق، دین مداری و معنویت شد و رمز این پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، وحدت و انسجام نیروهای مسلح و امت اسلامی بود که در طول تاریخ همین قدرت اتحاد و همدلی دشمنان را ناامید کرده است.

وی ادامه داد: نباید از توطئه دشمنان غافل شویم؛ هرچه در انقلاب اسلامی جلوتر می رویم، توطئه دشمنان بیشتر می‌شود و این موضوع عزم و اراده ما را برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی به عنوان یک امر الهی بیشتر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران علاوه بر امنیتی که دارد، دارای آمادگی چندین برابری در تمامی بخش‌ها از جمله ارتش، سپاه، سپاه قدس، پدافند هوایی، نیروی انتظامی و نیروی دریایی برای مقابله با دشمن است.

وی اظهار داشت: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، فریاد استکبارستیزی در همه جهان اسلام طنین انداز شده و ملت‌های مسلمان با صبر و استقامت، افکار استکباری را از جوامع مسلمان ریشه کن کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha