پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ این استاد حوزه اقدام تروریستی أخیر تهران را محکوم کرد و گفت: این حرکات تروریستی در باور و اراده مردم کوچکترین تأثیری نخواهد داشت و سبب اتحاد و انسجام بیش از پیش مردم با انقلاب و مقام معظم رهبری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه ایلام با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و تأکید بر تبیین معارف ناب اهل بیت(ع) برای جوانان، اظهار داشت: اگر نسل جوان ما محبت اهل البیت (ع) را با معرفت همراه کند، مسلماً در برابر هجمه ها و شبهات دشمنان که به عمد در میان آنان مطرح می شود، بیمه شده و به راحتی در مسیر انحرافی دشمن قرار نخواهد گرفت.

وی ابراز داشت: با تبیین درست تمام زوایای دین و سیره اهل بیت(ع) برای جوانان می توانیم راه های نفوذ ذشمنان را بسته و سد محکمی در برابر آنان باشیم.

مدیر حوزه علمیه ایلام خاطرنشان ساخت: حوزه های علمیه باید در نحوه معرفی و تبیین زوایای دین و سیره اهل البیت به سبک تبلیغی و سیره جذب امامان معصوم(ع) نزدیک شده تا بتوانند در جذب جوانان و مسلح نمودن آنان به سلاح دین وتقوی موفق شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان را غنیمت دانست و گفت: لیالی قدر، شب های پر رمز و رازی است که همه ما باید دست توسل و نیاز به درگاه أحدیت دراز نموده و نخستین دعا و دغدغه ما پس از ظهور حضرت حجت(عج)، تقویت نظام جمهوری اسلامی و سربلندی رهبر انقلاب باشد.

وی در ادامه اقدام تروریستی أخیر تهران را محکوم کرد و گفت: این حرکات تروریستی در باور و اراده مردم کوچکترین تأثیری نخواهد داشت و سبب اتحاد و انسجام بیش از پیش مردم با انقلاب و مقام معظم رهبری خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه معاونین حوزه علمیه ایلام گزارشی از برنامه ها و فعالیت های معاونت مربوطه ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha