جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدای ما به دنبال حق و حقیقت بودند که حقیقت برای آنان عاشورا، امامت، ولایت، امر به معروف و نهی از منکر بود و در طول دفاع مقدس رزمندگان بر خیل دشمنان و سلاح‌های مختلف غلبه کردند و این مسئله به دلیل اعتقاد راسخ آنان به ولایت، توکل بر خداوند و فرهنگ عاشورایی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در حاشیه مراسم تشییع شهید رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه ما پیام ‌رسانی شهداست؛ چراکه شهدا به ما پیام ولایت‌مداری و ایستادگی در برابردشمنان نشان دادند و ما هم باید با توجه به حقانیت راهشان به فراگیری علوم اسلامی در مکتب اهل‌بیت (ع) بپردازیم و باید بدانیم که انتقال فرهنگ، باور و حقیقت شهدا و ولایتمداری مهم‌ترین وظیفه ما در قبال شهدا است.

وی ادامه داد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم‌؛ چراکه شهید نزد خداوند متعال نیز از جایگاه والایی برخوردار است و از این‌رو می‌توان گفت شهدا به حق زنده‌اند.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان داشت: ما باید بدانیم که پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه مورد تاکید  رهبر انقلاب است و ما باید از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم؛ چراکه شهیدان، پرچم‌داران همیشگی انقلاب هستند و  شهیدان با نثار خون خود اسلام ناب محمدی و راه سرخ حسین(ع) را به مردم هدیه دادند و ما نیز باید رهروان خوبی برای راه شهیدان باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: توجه به اخلاق نیکو و پایمردی در برابر دشمن و حفظ روحیه استکبارستیزی و تقویت عزت اسلامی و انقلابی از بخش‌های مهم وصیت نامه شهدای ماست که باید به آن بیش از همیشه توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت:  این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و رزمنده و جانباز است که به فرمان رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفته و در میادین جنگ و جبهه حضور پیدا کردند

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha