سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ آیت الله علما، امام جمعه کرمانشاه با حضور در منزل شهید مدافع حرم، فریدون احمدی با خانواده این شهید عزیز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با خانواده شهید فریدون احمدی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: شهادت در دین مبین اسلام افتخاری بس عظیم است که نصیب هر کسی نمی شود و باید شور و شعور حسینی داشت تا به این منزلت و جایگاه رسید.

نماینده ولی در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا در مسیر جهاد فی سبیل الله قدم برداشته اند، گفت: اگر این شهدای عزیز نبودند الان حرم شریف امامان و حتی کشور ایران در دست متجاوزان و تروریستها بود.

آیت الله علما تاکید کرد: شهدای مدافع حرم را باید مروجان و راهروان فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و سیره رسول الله (ص) دانست.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر آن طرفتر از مرزهای اسلام و دین دفاع کرده اند، گفت: اگر این شهدا نبودند نیروهای امنیتی و انتظامی باید در داخل مملکت علیه تروریستها مبارزه می کردند، لذا کار شهدای مدافع حرم بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: عزت و اقتدار امروز ایران از شهدای مدافع حرم است که مانع تعرض دشمنان به کشور شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha