پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام آقاتهرانی

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) تصریح کرد: به هیچ وجه نباید نسبت به نعمت بزرگ انقلاب ، نظام اسلامی و ولایت فقیه، ناشکری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، سحرگاه امروز طی سخنانی در مراسم ویژه شب قدر در هیئت فاطمیون قم با اشاره به عظمت و اهمیت شب های قدر اظهار داشت: راه امید و نجات ما به برکت توکل بر خدا و استعانت از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت ولی عصر(عج) در این شب قدر است که شب نزول ملائکه و تقدیر سرنوشت هاست و به تعبیر قرآن کریم برتر از هزار ماه است.

وی افزود: سید بن طاووس با بیان این که روایات درباره هر سه شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان وارد شده که شب قدر است، می گوید: شب نوزدهم شب نزول ملائکه است و شب بیست و یکم تقدیر ها مشخص می شود و شب بیست و یکم به امضای امام زمان(عج) می رسد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم و به خصوص جوان ها نسبت به تلاش های شیطانی برای فریب و اغوای آن ها گفت: نباید از یاد ببریم که سیاست شیطانی در گمراه کردن تدریجی و گام به گام است و لذا باید برای مقابله با هوای نفس و وسوسه های شیطانی استقامت و پایداری ورزید.

وی همچنین ضمن ابراز تاسف از این که متاسفانه نسبت به اوایل انقلاب، حال و هوا و فضای کشور در بُعد انقلابی بودن کمرنگ تر شده است، خاطرنشان کرد:وجود انقلاب ، نظام اسلامی و ولی فقیه برای ما نعمت است و نباید نسبت به این ها ناشکر باشیم و بالاترین نعمت برای ما این است که تحت عنایات حضرت ولی عصر(ع) هستیم و باید بکوشیم که شیعه و محب خوبی برای ایشان باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha