جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی - نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه تمام بزرگان تاکید دارند که پشتیبان ولایت فقیه باشید، گفت: اگر ولایت و رهبری را تنها بگذاریم، دیگر اثری از عزت ایران و ایرانی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند،حجت الاسلام سید محمد باقرعبادی، شب گذشته در مراسم شب قدر در مسجد سیدالشهداء(علیه السلام) بیرجند با بیان اینکه ولایت فقیه پرتوی از ولایت اهل بیت(علیه السلام) است، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(صلی الله علیه وآله وسلم) است.

وی با بیان اینکه ویژگی جهان بینی الهی این است که همه چیز براساس برنامه ریزی است، افزود: اعمال ما آثار دارد که در زندگی تاثیر می گذارد.

نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان با اشاره به اینکه در شب های قدر همه چیز برای انسان براساس شایستگی هایی که داشته ایم، مقدر می شود، اظهارداشت: آنچه که شب قدر مقدر می شود در طول سال با دعا و اخلاص قسمتی را می توان تغییر داد، اما سخت است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه همین بیدار بودن در شب های قدر ارزش دارد و عبادت است، افزود: در شب های قدر به افراد که بیدار می باشند، عنایاتی می‌شود که به افرادی که خواب هستند  نمی رسد.

وی با بیان اینکه خداوند آنقدر مهربان است که به ناله و زاری ما هم ثواب 80 سال عبادت را می نویسد، گفت: خداوند آنقدر مهربان است که هیچ بنده ای از درخانه خدا دست خالی بر نمی گردد.

نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان با بیان اینکه باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به ولی فقیه زیاد کنیم، گفت: حزن و اندوه جایی پیش می آید که ولایت را رها کنیم، آن وقت مصیبت پیش می آید.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه دوری از ولایت، حجاج را بر مردم مسلط کرد که خون و خون ریزی ها به راه انداخت، گفت: چون مردم از علی(علیه السلام) یعنی امام زمان خود جدا شدند این بلا سرشان آمد.

وی با بیان اینکه مشکل آمریکا با ما این است که می خواهد استقلال و پیشرفت نداشته باشیم، گفت: گنگره آمریکا تصویب کرده که هیچ کشوری در منطقه مقتدرتر از اسرائیل نباید باشد، حالا برخی ها به دنبال لبخند آمریکا هستند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه مصدق از آمریکا استقبال کرد و آمریکا به او وعده داد که به تو کمک می کنیم، افزود: آیت الله کاشانی هر چه هشدار داد، فایده نداشت، 28 مرداد همین آمریکایی ها کودتا کردند، آنها که انسانیت سرشان نمی شود و لبخندهایشان هم فریب است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه جنگ تمام نشده و هنوز دچار جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و غیره با دشمن هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل فرهنگی واژه «آتش به اختیار» را به کار بردند؛ یعنی اینکه در حال جنگ فرهنگی هستیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه این کار داعش در تهران در سطح نظامی در حد ترقه بازی بود، گفت: داعشی ها بازوی آمریکا و اسرائیل در منطقه هستند.

وی با بیان اینکه چند تا امام حسین(علیه السلام) باید شهید و قطعه قطعه شوند تا ثابت شود که طاغوتیان چقدر ظالم هستند، گفت: اگر ولایت را رها کنیم؛ باید سراغ افرادی مانند ترامپ برویم و نتیجه آن همانی خواهد شد که در سوریه مشاهده می کنیم.

حجت الاسلام عبادی با تاکید بر این که تمام بزرگان تاکید دارند که پشتیبان ولایت فقیه  باشید، گفت: اگر ولایت و رهبری را تنها بگذاریم، دیگر اثری از عزت ایران و ایرانی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha