پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تودیع و معارف مدیر مرکز خدمات استان قم

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم با حضور رئیس مرکز خدمات و جمعی از مسئولان این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم معارفه حجت الاسلام غیاثی سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم و قدردانی از حجت الاسلام جعفریانی مدیر سابق این مرکز در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت ایام لیلةالقدر و تسلیت سالروز شهادت امیرالمؤمنین(ع) گفت: رمز نجات ما پیروی از حضرت امیر(ع) است.

وی با بیان اینکه جایگاه مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم به لحاظ آمار و کیفیت مخاطبین ویژه است تصریح کرد: بازتابی که نسبت به خدمات در قم صورت می‌گیرد بسیار بیشتر از سایر استان‌ها است که کار را در مرکز خدمات سخت‌تر و ارزشمندتر می‌کند.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: دلسوزی، همت و ارتباطات خوب با بیوت علما و فضلا از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی است که توانست با این ویژگی‌ها و مدیریت خود بسیاری از مشکلات را رفع و موجب ارتقا جایگاه مرکز خدمات قم شود.

وی از حجت الاسلام غیاثی برای زحماتی که در مدت سرپرستی در استان گیلان و قائم مقامی مدیر مرکز خدمات استان قم داشت قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد در این مسئولیت جدید نیز موفق باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی اظهار کرد: اشراف حجت الاسلام غیاثی به امور مرکز خدمات به لحاظ سابقه کاری در این مرکز و همچنین روحیه همکاری بسیار خوبی که دارند مطمئناً موجب خواهد شد که به صورت مطلوب امور این مرکز را پیگیری کنند.

وی ضمن قدردانی از کارکنان مرکز خدمات استان قم در خدمت رسانی مطلوب به طلاب و روحانیون گفت: کارکنان مرکز خدمات استان قم انصافاً مخلصانه برای خدمت رسانی به سربازان حضرت ولی عصر(عج) زحمت می‌کشند ولی با این حال همواره انتظار شرایط بهتر را داریم و امیدواریم با روحیه همکاری و همدلی‌ که در بین آنها وجود دارد موجب ارتقا خدمت رسانی شوند.

همچنین حجت الاسلام جعفریانی مدیر سابق مرکز خدمات استان قم با اشاره به 20سال فعالیت خود در مرکز خدمات گفت: خدمت در مرکز خدمات توفیقی الهی بود و باید خداوند را شاکر باشم در جایگاهی قرار گرفتم که بتوانم به بهترین خلق خدا خدمت کنم.

وی بیان کرد: مرکز خدمات از باقیات صالحات مقام معظم رهبری است که با تدبیر ایشان تأسیس شد و از همان ابتدا پویایی و اخلاص واقعی در این مرکز وجود داشت و این پویایی همچنان ادامه دارد.

مدیر سابق مرکز خدمات استان قم با بیان اینکه من خودم را نیروی مرکز می‌دانم و در آینده نیز هر کاری بتوانم برای خدمت به طلاب و روحانیون انجام خواهم داد گفت: مرکز خدمات استان قم جایگاه ویژه‌ای دارد و کارکنان این مرکز با توجه به امکاناتی که دارند تلاش خود را در خدمت‌رسانی مناسب به طلاب و روحانیون انجام می‌دهند و توانسته‌اند رضایت نسبی را کسب کنند.

وی در پایان تصریح کرد: همواره تأکید کرده‌ام کارکنان مرکز خدمات باید به گونه ای رفتار کنند که اگر فهمیدیم حضرت ولی‌عصر(عج) در بین مراجعین مرکز شاهد رفتار ما بوده‌اند از رفتار خود شرمنده نباشیم.

در ادامه حجت الاسلام غیاثی عنوان کرد: خدا را شاکر هستم که توفیقی دیگری نصیب بنده شد که در عرصه جدیدی در خدمت طلاب و روحانیون و خانواده محترمشان باشم.

وی ابراز داشت: توفیقاتی که در مرکز خدمات در خدمت رسانی به سربازان حضرت ولی عصر(عج) داشته‌ام با عنایت و لطف حضرت حق و همچنین حمایت‌های بی‌دریغ مسئولین مرکز و مساعدت‌های همکاران عزیز در عرصه‌های مختلف بوده است و جا دارد از تمامی مسئولین مرکز خدمات قدردانی کنم.

سرپرست مرکز خدمات استان قم عنوان کرد: درخواست دارم  همان‌طور که در گذشته همکاران مرکز بنده را در عرصه‌های مختلف یاری می‌کردند از امروز به بعد نیز در این عرصه جدید مساعدت و همکاری داشته باشند تا مرکز خدمات استان قم همچنان به‌عنوان الگویی در خدمت‌رسانی به جامعه هدف مطرح باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha