شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایشگاه علوم قرآنی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اعطای بن ویژه خرید کتب قرآنی به فعالان این عرصه و همه طلاب خواهر و برادر مراجعه کننده به نمایشگاه بزرگ قرآنی یزد خبر داد.

علی غیاثی ندوشن در حاشیه نمایشگاه بزرگ قرآنی یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار کرد: نمایشگاه علوم قرآنی همزمان در یزد و هشت شهرستان این استان به جز تفت و مهریز همراه با برگزاری محافل انس با قرآن برپاشده است.

وی افزود: بیش از چهار هزار عنوان کتاب و نرم افزار قرآنی با 50 درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه شده است که 20 میلیون تومان بن کتاب هم براساس سهمیه بندی برای خرید از نمایشگاه ویژه فعالان قرآنی مؤسسات قرآنی، دانشجویان و اساتید رشته الهیات و حوزویان خواهر و بردارد مراجعه کننده به نمایشگاه توزیع می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد سایر بخش های این نمایشگاه را شامل برپایی غرفه هایی از جمله معرفی الگوهای حجاب و عفاف همراه با تاریخچه آن، معرفی برنامه های آتی برخی مؤسسات قرآنی به صورت اختصاصی، کتابت زنده قرآن کریم با حضور هنرمندان، نمایش آثار هنرمندان بخش تجسمی در رشته نقاشی خط و اجرای زنده آن و حضور ستادهای اقامه نماز و تفسیر قرآن استان و دبیرخانه کانون مساجد و نیز برگزاری دو نشست قرآنی در طول برگزاری نمایشگاه، برگزاری دو نشست قرآنی از سوی حوزه علمیه برادران تا پایان ماه رمضان و نمایش نمونه هایی از قرآن های تاریخی برخی کشورهای اسلامی از سوی مرکز اسناد ملی در این نمایشگاه، برشمرد.

برپایه این گزارش، کتابت زنده قرآن کریم برای اولین بار در استان یزد در غرفه اختصاصی از ابتدای آغاز به کار نمایشگاه علوم قرآنی آغاز شده است و با همکاری بیش از 15 نفر از هنرمندان آموزشگاه تک کرشمه قلم یزد(تنها مجری آموزش کتابت قرآن در کشور)ظرف شش ماه آینده به پایان می رسد.

این نمایشگاه هر شب از ساعت 21 تا یک بامداد در حسینیه صاحب الزمان(عج) خیابان نقلاب یزد، کوچه محمودآباد تا پایان هفته برپاخواهد بود.

انتهای پیام / 313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha