جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، پشتیبانی از ولایت فقیه را شرط صیانت از انقلاب و نظام دانست و گفت: مبلغان دینی خطر شبیخون فرهنگی دشمنان نظام و اسلام را به مردم گوشزد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی، امروز در جمع مبلغان کرمانشاه، با اشاره به اینکه در این برهه خاص از زمان وظیفه مبلغین بیش از گذشته است، گفت: در حال حاضر دشمنان، ملت ایران اعم از شهرنشین و روستایی را مورد شبیخون فرهنگی قرار داده اند، لذا مبلغان بایدخطرات این شبیخون را به درستی گوشزد کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه با اشاره به جایگاه و منزلت شبهای قدر، گفت: هر کسی که دل در گروه اهل بیت علیهم السلام و دین اسلام دارد باید بهترین نحو ممکن قدر و منزلت این شبها را بداند، زیرا این فرصت مغتنم را که سالی یکبار روی می دهد بداند.

وی به حادثه تروریستی در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی در هفدهم خردادماه نیز اشاره کرد و گفت: این گونه حرکت های مذبوحانه هیچ اثری بر انسجام و اتحاد ملی ملت ایران ندارد و به فرموده امام خمینی (ره) اگر مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند، هرگز به این نظام آسیبی نخواهد رسید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha