جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 418242
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کتاب نقش نگار

حوزه/ نسخه الکترونیکی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره زندگی حضرت امیر(ع) با عنوان «نقش نگار» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نسخه الکترونیکی کتاب «نقش نگار» که درباره زندگی پرفراز و نشیب امام علی(ع) از زبان رهبر معظم انقلاب است، منتشر شد.

از جمله موضوعات مطرح در این نسخه که به کوشش انتشارات انقلاب اسلامی ارائه شده، می‌توان به آشنایی با معارف اهل بیت(ع) و اطلاع از حیات سیاسی و رویه مبارزاتی آنان اشاره کرد.

بر این اساس یکی از بهترین منابع برای آشنایی با این معارف، سخنرانی‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که مطالعات وسیع و پردامنه‌ای در این حوزه داشته‌اند و در کلام ایشان، از دوران پیش از انقلاب تاکنون، مشحون از درس‌های و عبرت‌های زندگانی این بزرگواران و مرجعی برای تکمیل و غنای معلومات دوستداران مکتب اهل‌بیت(ع) بوده است.

«درس‌های پیامبر اعظم(ص)»، «آفتاب در مصاف» و «72 سخن عاشورایی» از جمله آثار این انتشارات درباره ائمه معصومین(ع) است. نقش نگار نیز توسط حجت‌الاسلام محمد محمدیان در 15 فصل و 296 صفحه گردآوری شده است.

این کتاب شامل سخنرانی‌های مقام معظم رهبری درباره زندگی پرفراز و نشیب امام علی(ع) است که در مناسبت‌های مختلف از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز از سوی معظم‌له بیان شده؛ مجموعه‌ای ارزشمند که متضمن نکاتی عمیق و دقیق از دریای معارف علوی و تحلیل‌هایی عالمانه و جامع، مستند به منابع تاریخی معتبر، و با رویکردی سیاسی اجتماعی به سوانح زندگانی امیرالمؤمنین(ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha