جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کسب و کار

حوزه/ مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌های قرآنی، همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن، از سه برگزیده همایش کسب و کار اسلامی مالزی، در این نمایشگاه تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همزمان با روزهای پایانی برپایی نمایشگاه قرآن، مراسم تجلیل از برگزیدگان کسب و کارهای قرآنی در همایش کارآفرینی اسلامی شب گذشته، 24 خردادماه برگزار شد.

محمدصادق برادران، معاون مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌های قرآنی در این مراسم، با اشاره به راه‌اندازی این مرکز در 2 سال گذشته، بیان کرد: این مرکز با هدف حمایت از ایده‌ها و کسب و کارهای جدید در حوزه‌های هنری، مذهبی و قرآنی راه‌اندازی شده است و بر این اساس از ایده‌های جدید در حوزه فناوری‌های مذهبی حمایت به عمل آمد. در دو سال گذشته 7 طرح به مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌های قرآنی ارسال شد که در نتیجه آن 7 مجموعه در مرکز شکل گرفت و اکنون نیز در حال فعالیت هستند.

مسئول مرکز رشد در ادامه سخنانش گفت: ما بهمن‌ماه سال گذشته طرح‌هایی را به این همایش ارسال کردیم و در این همایش، مدیرعامل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان سخنرانی کرد، همچنین تعدادی از طرح‌های ارسالی ایران به عنوان طرح‌های برتر برگزیده شدند. همچنین امسال نیز دو کنفرانس حلال اکسپو در چین و اقتصاد جهانی مالزی برگزار خواهد شد که فراخوان آن به زودی منتشر می‌شود.

پایان‌بخش این مراسم تجلیل از محمدمهدی میرجلیلی برای طرح ترمه یزد، سعید عباسی برای طرح شرکت رابین حامی هنر پارس و مهدی عباسی به دلیل نرم افزار بانوی اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha