پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
منبری

حوزه / گروه تبلیغی لایومنبر، برترین گروه تبلیغی حوزه های علمیه از میان ۲۵۰ گروه تبلیغی می باشد که سال گذشته توسط دفتر تبلیغات اسلامی معرفی شد.

مدیر غرفه موسسه تبلیغی لایو منبر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران اظهارداشت: در جهان امروز كه بحران‌های فرهنگی درصدد تهی كردن انسان از معنویت می‌باشند، تبلیغ دین و ارزش‌های نشأت ‌گرفته‌ از آن برای با مقابله‌ این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌كند.

حجت الاسلام پورحاتم افزود: اگر رسالت یک مكتب محدوده خاصى را در برگیرد، قهراً شعاع پیام‌ رسانی و تبلیغِ آن نیز محدود خواهد بود، امّا از آنجا که رسالت مكتب اسلام جهانى و جاوید است، گستره پیام‌رسانی آن نیز نامحدود است.

وی ادامه داد: آنچه امروزه جایگاه و اهمیت تبلیغ را بیش‌ از پیش می‌سازد، تلاش مستمر و بی‌وقفه سازمان‌های ضد اسلامی و ضد شیعی است که با تکیه‌ بر بودجه‌های کلان، برای تبلیغ علیه اسلام و اندیشه‌های ناب شیعه، به‌منظور ویران ساختن بنیاد عقیده و اخلاق با ایجاد شبهه در مبانی دینی و ترویج مفاسد اخلاقی است.

مدیر غرفه موسسه تبلیغی لایو منبر با بیان اینکه اولین موضوع در بحث تبلیغ دسترسی به عالمان و متخصصان واقعی دین است، اظهارداشت: دسترسی به عالمان عامل و کسانی که با شناخت منطق و زبان روز و آشنا با انديشه‏های نوين بتوانند پاسخگوی این نیاز باشند بسیار مشکل است.

حجت الاسلام پورحاتم ادامه داد: از سوی دیگر، بازسازی و تحول در روش‏ها و وسايل در مسير تأثير مؤثر تبلیغ دین بيش‏تر جلوه مي‏ کند که ضمن حفظ ارزش ‏ها و سنّت‏ذهاي تبلیغی ديرين و پاسداری از ميراث گران‏سنگ و پربهاي تجارب و آموزهد‏هاي گذشتگان، نگاهي به روش‏دها و ابزار  نوين انداخت و با تجهيز به فناوری‌های نوین، به این مهم پرداخت.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات ذکرشده در امر تبلیغ و اهمیت تبلیغ در دنیای امروز، موسسه تبلیغی لایو منبر پایه‌گذاری شد تا ارتباط سهل‌تری را میان مبلغین متخصص و گروه‌های دینی به‌خصوص جوانان ایجاد گردد و ندای حیات‌بخش اسلام و شیعه را با استفاده از ابزار پیشرفته و فضای مجازی به اقصی نقاط جهان برساند.

مدیر غرفه موسسه تبلیغی لایو منبر در نمایشگاه قرآن افزود: «سازمان‌دهی، بسيج امكانات و منابع، هدايت، نظارت و كنترل بر امور مرتبط با مخاطبان داخلي و خارجي مؤسسه»، « برنامه‌ریزی و هماهنگی به‌منظور برقراري ارتباط با دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراكز دولتي و غيردولتي، گروه‌ها و افراد حقیقی و حقوقی و بازدید آن‌ها جهت آشنایی با وظایف و فعالیت‌های مؤسسه»، «ایجاد زمینه‌های همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌ها و گروه‌های مختلف برای گسترش دامنه فعالیت‌های مؤسسه»، «برگزاری جلسات با اشخاص حقیقی و حقوقی (وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مراکز علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی، اتحادیه‌ها، سندیکاها و انجمن‌های اسلامی) برای انعقاد تفاهم‌نامه و یادداشت تفاهم همکاری و ارائه سخنرانی دینی» و « تنظيم و بروز رساني تصاوير و مطالب نمايش داده‌شده در سایت و شبکه‌های اجتماعی» از جمله اهداف و رسالت های این موسسه تبلیغی می باشد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha