پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) تصریح کرد: راهی جز قرآن و اهل بیت(ع) برای عاقبت به خیری و سعادتمندی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، سحرگاه امروز طی سخنانی در مراسم ویژه شب قدر 21 ماه رمضان در هیئت فاطمیون قم با اشاره به نزول تدریجی و دفعی قرآن کریم بر قلب نازنین پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: این را ما باید حقیقتاً باور کنیم که جای دیگر هیچ خبری نیست و اگر سعادت و خوشبختی واقعی را می خواهیم تنها آن را باید در حریم قرآن و اهل بیت(ع) جستجو کنیم.

وی افزود: راه دیگری برای سعادت و عاقبت به خیری سراغ نداریم مگر تمسک به ثقلین و هر جای عالم هم که برویم و از این در به آن در بزنیم باز نهایتاً متوجه می شویم که همه چیز همین قرآن و کلام و سیره نورانی ائمه (ع) است که برای هدایت و سعادتمندی ما لازم است.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی همچنین با اشاره به عظمت فوق العاده شب قدر در نگاه قرآن کریم گفت: در این شب فاصله بین زمین و آسمان برداشته می شود و ملائکه مدام در حال رفت و آمد به زمین هستند اما چه فایده که ما نمی بینیم و نمی توانیم این فضا را به خوبی درک کنیم.

وی با بیان این که کسی که ولایت اهل بیت(ع) و محبت امام زمان(عج) را ندارد، هیچ ندارد، ابراز داشت: البته ما هم که می گوییم ولایت حضرات معصومین (ع) را داریم باید این ولایت مداری در زندگی مان نیز محسوس و مشهود باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی با اشاره به مظلومیت مضاعف امیرالمومنین (ع) در زندگی شان و به خصوص دوران حاکمیت اسلامی گفت: همه انبیا و اولیای الهی عاشق امام علی(ع) هستند و کسی که عشق و محبت به حضرت نداشته باشد، نمی تواند راه سعادت را به درستی بپیماید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha