جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علما  - کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما تصریح کرد: خروجی قرآن بدون عترت می تواند همانند برخی از کشورها مثل عربستان باعث تربیت گروه های تندور مانند القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی شود که امروز به بنام اسلام و قرآن دست به هر جنایتی می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در محفل انس با قرآن کریم در کرمانشاه، اظهار داشت: امروز دشمنان دین خدا و نظام مقدس با دو گوهر گرانبهای مسلمانان و میراث پیامبر(ص)، یعنی قرآن و عترت به سختی می جنگند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: دشمنان به خوبی می دانند که اگر این دو مهم را از جهان اسلام بگیرند به راحتی می توانند بر تمامی کشورهای اسلامی تسلط پیدا کنند و سرمایه های آنان را به یغما ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: تمسک قرآن و عترت، دو سرمایه عظیمی بود که امام (ره) با آنها بر ابرقدرت های شرق و غرب پیروز شد و امروز به عینه می بینیم که قدرتهای جهانی در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارند.

وی، توسعه فرهنگ قرآن در جامعه را یکی از عوامل بازدارنده بزهکاری ها و ناهنجاری ها دانست و گفت: حرکت در مسیر قرآن و عترت انسان را از مسیر شر دور و در مسیر و صراط مستقیم قرار می دهد که این یکی از معجزات این دو سرمایه بزرگ قرآن و عترت است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: خروجی قرآن بدون عترت می تواند همانند برخی از کشورها مثل عربستان باعث تربیت گروه های تندور مانند القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی شود که امروز به بنام اسلام و قرآن دست به هر جنایتی می زنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    0 0
    القاعده صحیح است