پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بلاغی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بلاغی با اشاره به اینکه ولایت فقیه همان پیرو علی علیه السلام بودن است، تصریح کرد: خدمت به انقلاب و مراقبت از آن وحفظ وحدت و یکپارچگی همان راه ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی بلاغی، مسئول دفتر آیت الله العظمی سبحانی در تبریز، در سومین شب قدر ماه مبارک رمضان در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز با اشاره به اینکه شیعه علی بودن افتخار است، ابراز داشت: محبت به حضرت علی(ع) و اهل بیت نشانه ایمان بوده و این فرمایش خود حضرت است.

مسئول دفتر آیت الله العظمی سبحانی در تبریز افزود: نامه اعمال شیعه علی(ع) به دست راستشان داده می شود و رسیدگی به پرونده اعمالشان سبک تر است.

این استاد حوزه تاکید کرد: شیعه علی(ع) از ولایت جدا نمی شود خطر می بیند و ضرر هم ببیند اما از اهل بیت دست نمی کشد.

حجت الاسلام والمسلمین بلاغی با اشاره به ویژگی شیعه خاطرنشان کرد: شیعه یعنی پیرو اهل بیت(ع) بودن و شیعه دنباله رو حضرت علی(ع) است و اخلاق و ادب و مرام شیعه باید همانند او باشد.

مسئول دفتر آیت الله العظمی سبحانی در تبریز در ادامه نسبت به کمرنگ تر شدن برخی آموزه های اسلام در جامعه هشدار داد و عنوان کرد: حیا و حجاب وتوجه به اقامه نماز در جامعه اسلامی ما کمرنگ شده است، نباید در خانواده اسلامی فرزندی نسبت به نماز بی توجه بوده و والدین نیز بی تفاوت باشند.

وی همچنین با بیان اینکه ولایت فقیه جزو همان پیرو علی بودن است، تصریح کرد: خدمت به انقلاب و مراقبت از آن وحفظ وحدت و یکپارچگی همان راه ولایت است که پرچمدار آن امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha