چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی گفت: با توجه به سطح بالای علمی مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج)، داوطلبین زیادی برای ورود به این مدرسه علمیه درخواست داده و هم‌اکنون نیز در حال بررسی متقاضیان هستیم.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز مراحل پذیرش داوطلبین جدید در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به این مدرسه علمیه، اظهار داشت: با توجه به سطح بالای علمی مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج)، داوطلبین زیادی برای ورود به این مدرسه علمیه درخواست داده و هم‌اکنون نیز در حال بررسی متقاضیان هستیم.

وی با اشاره به مراحل جذب داوطلبین ورود به مدرسه علمیه، گفت: پس از آنکه داوطلبین در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه سراسر کشور موفق شدند، وارد مرحله مصاحبه‌های حضوری در مدرسه شده و هم‌اکنون نیز کارشناسان مربوطه در حال انجام این مقدمات هستند.

حجت‌الاسلام موسوی، مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز را یکی از برترین مدارس علمیه سفیران هدایت کشور عنوان کرد و بیان داشت: کسب رتبه‌های برتر علمی از سوی طلاب و امتیاز بالای تحصیلی این مدرسه در بین سایر مدارس علمیه سفیران هدایت کشور، نشان از برتری این مدرسه دارد و ما این موفقیت را مدیون تلاش‌های اساتید، کادر و فعالیت‌های علمی طلاب می‌دانیم.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در پایان با بیان اینکه بیش از یک‌صد نفر متقاضی ورود به مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز هستند، گفت: با توجه به محدودیت‌های مکانی مدرسه علمیه، پیش‌بینی می‌شود بین ۲۰ الی ۳۵ داوطلب جدید به جمع طلاب این مدرسه علمیه اضافه شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha