پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام آقاتهرانی

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) تصریح کرد: دشمن در پرتو سکولاریسم و سیاست تساهل و تسامح به دنبال تغییر ذائقه فکری و فرهنگ مردم ما به خصوص نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، سحرگاه امروز طی سخنانی در مراسم شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان در هیئت فاطمیون قم، با تاکید بر این که یکی از بهترین کارها در شب قدر ، تفکر و داشتن جلسه علمی است، اظهار داشت: امروز به طور خاص انحرافات فکری ، جامعه ما به ویژه نسل جدید را تهدید می کند و ما با شیوه های مدرن انحراف از این حیث روبرو هستیم.

وی افزود: البته این مشکل نسل های قبلی نیز بوده منتهای مراتب در زمان فعلی با توجه به حجم انبوه رسانه های جدید و مدرن، این مساله بیشتر و متنوع تر به چشم می آید.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به این که دشمنان می خواهند که ما مردمی باشیم که کاملاً در خدمت اهداف آن ها باشیم، گفت: در همین قضایای مربوط به سند 2030 مشخص شد که هدف دشمن این است که مردم ما گوش به حرف آن ها باشند و خواسته های آن ها به خصوص در عرصه های فرهنگی و آموزشی را عملی کنند و حال آن که اسلام به ما اجازه نمی دهد که دنباله رو کفار و مشرکین و منافقین باشیم.

وی افزود: البته شگرد دشمن این است که در پرتو سیاست تساهل و تسامح و ترویج سکولاریسم به تدریج، ذائقه فکری و فرهنگی مردم را تغییر دهد طوری که حتی همجنس بازی را هم امری خوب جلوه دهد و این شگرد شیطان است که گام به گام جلو می آید.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی بیان داشت: جای تاسف است که عده ای به اسم این که نباید وارد حریم شخصی افراد شد و این که گناه کردن افراد به ما ربطی ندارد، دچار بی تفاوتی هستند و حال آن که وظیفه هر مومنی اهتمام در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و گرنه شاهد تبدیل حلال خدا به حرام و برعکس خواهیم بود.

وی با اشاره به این که هدف جهانی شدن غربی ها و آمریکایی ها به هیچ وجه اجرای تعالیم و آموزه های الهی انبیا نیست، تصریح کرد: بشکند دستی که اسناد و مطالبی را امضا می کند که خلاف صریح اسلام و آموزه های دینی ماست و به راستی سوال ما این است که مسئولان ما در این خصوص کجا هستند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha