سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسجدالاقصی

حوزه/ نیروهای ویژه ارتش اشغالگر صبح امروز یکشنبه با ورود به صحن مسجدالاقصی در نقاط مختلف صحن های مسجد پراکنده شدند و باعث ایجاد تشنج در میان نمازگزاران مسلمان شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای ویژه ارتش اشغالگر صبح امروز یکشنبه با ورود به صحن مسجدالاقصی در نقاط مختلف صحن های مسجد پراکنده شدند و باعث ایجاد تشنج در میان نمازگزاران مسلمان شدند.

این نیروهای ویژه با برخورداری از تجهیزات نظامی کامل در مقابل درهای ورودی مسجدالاقصی نیز تجمع کرده و مانع ورود نمازگزاران به مسجد می شوند.

ناصر قوس مدیر انجمن الاسیر قدس گفت: نیروهای اشغالگر صبح امروز وارد مسجد شده و تعدادی از مسلمانان خارجی را بازداشت کردند و پس از آن در نقاط مختلف مسجد پراکنده شده اند و فضای مسجد همچنان متشنج است.

نیروهای اشغالگر شب گذشته نیز مانع رسیدن وعده غذایی سحری برای مسلمانان حاضر در مسجدالاقصی شد که پس از ساعتی این غذاها به دست مردم رسید.

اداره اوقاف قدس نیز بارها اعلام کرده که هتک حرمت مسجدلاقصی با ورود شهرک نشینان یهودی به ویژه در ماه مبارک رمضان موجب متشنج شدن اوضاع و درگیری می شود و خواستار توقف عبور و مرور یهودیان شهرک نشین به مسجدالاقصی شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha