جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گروه های تروریستی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: گروه های تروریستی، به دنبال خدشه دار کردن چهره رحمانی دین اسلام هستند و می خواهند وجهه این دین را لکه دار کنند، یعنی گروه های تروریستی را باید ماموران تخریب چهره اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی، صبح امروز در جمع روحانیون، طلاب و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مبلغین و کسانی که با قشر جوان سر و کار دارند، به خوبی می دانند که تمام بدخواهان نظام، این کشور را هدف خود قرار داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به این که گروهک های ترویستی همانند داعش، النصره، انصار فرقان و... در قالب هیچ مذهب و دینی قرار نمی گیرند و تنها منطق آنها قتل و جنایت است، گفت: این گروهک های تروریستی که از سوی کشورهای استکباری و برخی از دولت های مرتجع عربی همه طوره حمایت می شوند، نقش ماشین های کشتار را دارند و تمام ادیان الهی را دشمن خود می پندارند.

این کارشناس دینی تاکید کرد: گروه های تروریستی، به دنبال خدشه دار کردن چهره رحمانی دین اسلام هستند و می خواهند وجهه این دین را لکه دار کنند، یعنی گروه های تروریستی را باید ماموران تخریب چهره اسلام دانست. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در سال های گذشته برخی از کشورها همانند عربستان و... تبلیغات بسیار زیادی برای اشاعه دین خود ساخته وهابیت و راه اندازی جریان های تکفیری در جهان اسلام نمودند و امروز نتیجه این حمایت و وحشی گری مروجان این ادیان واهی و شیطانی را به عینه در دنیا می بینییم.

حجت الاسلام قبادی با اشاره به این که مذهب اهل سنت شافعی در کرمانشاه هرگز فریب تبلیغات گروه های تفکیری و وهابیت را نخورده و نخواهد خورد، تاکید کرد: حمله تروریستی به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی به نوعی زنگ خطری برای مردم خوب و مومن اهل سنت بود که بیش از پیش مواظب فرزندان خود باشند که در دام تبلیغات شیطانی دشمنان دین خدا نیفتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha