جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام فرحزاد

حوزه/ سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: رشوه‌ها، اختلاس‌ها و رباخواری‌ها با مکتب اهل بیت(ع) هیچ سازگاری ندارد؛ افرادی که از قرآن و اهل بیت(ع) سخن به میان می‌آورند باید بدانند که عذاب سنگینی پیش‌روی ظالمان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد ظهر امروز در جمع زائران حرم مطهر در شبستان امام خمینی(ره) با بیان اینکه انسان نباید به دنبال مادیات دنیای خاکی باشد، اظهار کرد: مادیات دنیایی با گذشت زمان از بین می‌رود و روزی هم انسان ناچار است آنها را روی کره خاکی رها کند.
وی با تاکید بر اینکه میان دنیا و آخرت فاصله‌ای نیست، اضافه کرد: مادیات دنیا به هیچ فردی وفا نمی‌کند اما سرمایه‌های انسان در دنیای آخرت ماندگار و همیشگی است؛ اکنون علت بسیاری از پرونده‌های قضایی تلاش نادرست افراد برای رسیدن به مادیات دنیایی است در حالی که اگر به ارزش اصلی سرمایه‌های آخرت توجه  داشته باشیم مادیات دنیایی را فدای آنها می‌کنیم.
سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: رشوه‌ها، اختلاس‌ها و رباخواری‌ها با مکتب اهل بیت(ع) هیچ سازگاری ندارد؛ افرادی که از قرآن و اهل بیت(ع) سخن به میان می‌آورند باید بدانند که عذاب سنگینی پیش‌روی ظالمان قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه ثروتمندان می‌توانند با کمک به نیازمندان فقر را ریشه‌کن کنند، عنوان کرد: ‌بر اساس روایات باید در انجام امور خیر عجله کنیم چرا که فرصت‌های دنیای خاکی محدود است و با غفلت‌های نادرست نباید آنها را از دست دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان اینکه برای رسیدن به سعادت باید به صورت مستمر به دنبال عمل صالح و توشه‌اندوزی برای آخرت باشیم، مطرح کرد: اگر باور کنیم که روزی باید در قبرهای تنگ و تاریک بخوابیم نسبت به این دنیا نگاه متفاوتی خواهیم داشت؛‌ این دنیا ارزش ندارد که آخرت را فدای آن کنیم.
وی توسل به قرآن و عترت را راهکار رسیدن به سعادت دانست و اظهار کرد: اگر از ارزش قرآن کریم و اهل بیت(ع) آگاه باشیم به صورت مستمر در زندگی خود به این دو گوهر توجه خواهیم کرد.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha