جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش ضیافت نور استان قم

حوزه/ مطمئناً توفیقاتی که روحانیون در راه تبلیغ دین مبین اسلام به دست می‌آورند به دلیل صبر و استقامت همسرانشان بوده است و اگر صبر آنها نبود، نمی‌توانستند به این توفیقات دست یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام غیاثی در ضیافت افطاری خانواده روحانیون مرحوم استان قم با عنوان همایش «ضیافت نور» گفت: این مراسم به منظور تکریم و تجلیل از خانواده محترم روحانیون مرحوم استان قم برگزار شده است و ما معتقدیم که شما خانواده روحانیت معظم ولی نعمتان و چشم و چراغ مرکز خدمات هستید و وظیفه خود می‌دانیم که خادم شما باشیم.

وی ادامه داد: خدمت به شما امید ما در روز قیامت است و این خدمت را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانیم و امیدواریم که این افتخار برای ما باقی بماند و همیشه در خدمت شما باشیم.

سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم گفت: تکریم از شما بزرگواران را یادآور بزرگانی می‌دانیم که سال‌های عمر خود را در راه دین و دیانت مردم صرف کرده و برای دین مردم تبلیغ کرده‌اند و در این راه توفیقاتی نیز به همراه داشته‌اند.

وی بیان کرد: مطمئناً توفیقاتی که روحانیون در راه تبلیغ دین مبین اسلام به دست می‌آورند به دلیل صبر و استقامت همسرانشان بوده است و اگر صبر شما نبود نمی‌توانستند به این توفیقات دست یابند.

حجت الاسلام غیاثی ابراز داشت: همایش ضیافت نور به منظور تکریم خانواده روحانیون مرحوم برای دومین سال است که در مرکز خدمات برگزار می‌شود و در سال گذشته در استان قم توانستیم میزبان 2 هزار نفر از خانواده‌ها در دو جلسه باشیم و امسال نیز با حمایت‌های رئیس مرکز خدمات و معاون سلامت و امور بیمه‌های این مرکز میزبان 3 هزار نفر از خانواده ها در سه جلسه خواهیم بود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha