جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ جریان الوفاء اعلام کرد: تمام توطئه ها و برنامه های عربستان محکوم به شکست است، اما آل خلیفه باید بدانند که آل سعود آنها را نیز با خود به پرتگاه نابودی می کشانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اوضاع سیاسی و اقتصادی بحرین پس از بحران ایجاد شده میان برخی کشورهای خلیج فارس و قطر را غیر قابل انتظار توصیف کرد.

الوفاء افزود: کشورهای خلیج فارس از بحران واقعیت بینی رنج می برند و در این میان کشورهایی منطقه را با توطئه های خود تخریب کرده اند و علیه مردم بحرین دست به توطئه زده اند و با اسرائیل رابطه برقرار کرده اند و کشور خود را در اختیار پایگاه های نظامی بیگانگان قرار داده اند بیش از دیگران از این بحران رنج می برند.

در این بیانیه آمده است: بحرین کشوری است که بیشترین ترس و واهمه را از درگیری های به وجود آمده دارد؛ چراکه مسئولان بحرین نوکر و سرسپرده آل سعود هستند و در سیاست های خود استقلالی ندارند و پیوستن آل خلیفه به آل سعود در این دشمنی با قطر نیز در راستای نوکری آنها قابل تفسیر و توجیه است.

الوفاء الاسلامی ادامه داد: تمام توطئه ها و برنامه های عربستان محکوم به شکست است اما آل خلیفه باید بدانند که آل سعود آنها را نیز با خود به پرتگاه نابودی می کشانند چراکه آل سعود این روزها دستخوش سوء استفاده آمریکا قرار گرفته اند و در سایه اوضاع نابسامان اقتصادی بی سابقه عربستان و سایر کشورهای خلیج فارس به زودی شاهد نابودی آنها خواهیم بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: هنوز برای قضاوت در مورد خارج شدن قطر از اطاعت آمریکا زود است، اما تحولات منطقه حاکی از شکست توطئه عربستان علیه قطر است و اگر هم عربستان بتواند قطر را همچون گوسفند قربانی فدای منافع خود کند، باید بداند که آتش این فتنه دامنگیر خود آنها نیز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha