جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوارپور از تشکیل بیش از ۲۰ هزار حلقه تربیتی شجره طیبه صالحین در خوزستان با همکاری حوزه علمیه استان، در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی خبر داد.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به مأموریت‌های بسیج و سپاه در زمینه‌های فرهنگی اظهار داشت: هم اکنون بخش عمده‌ای از مأموریت‌های بسیج و سپاه مقابله همه جانبه با دسیسه‌ها و تهاجم‌های فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از هشت سال جنگ تحمیلی متوجه شکست ناپذیر بودن ایران در جنگ نظامی شده‌اند، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی به‌خوبی می‌دانند که جنگ نظامی و سخت‌افزاری با ایران غیر ممکن و عواقب آن بسیار خطرناک است؛ از این رو پس از اتخاذ رویکردها و استراتژی‌های مناسب، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند.

شاهوارپور تصریح کرد: پس از ورود سپاه و بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، چندین محور در دستور کار این دو سازمان قرار گرفت که مهم‌ترین آن‌ها راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی شجره طیبه طرح صالحین است؛ به‌طوری‌که این طرح با هدایت طلاب و روحانیان در مساجد آغاز شده و در دستیابی به اهداف آن که «تقویت بنیان‌ها و توانمندی‌های فکری بسیج» است، بسیار موفق بوده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه هدایت و اداره طرح عظیم شجره طیبه طرح صالحین بر عهده اساتید و روحانیون حوزه‌های علمیه است، گفت: سپاه به همکاری حوزه علمیه برای مقابله با تهاجم فرهنگی نیاز جدی داشته و امروز با عنایت خداوند متعال و همکاری مطلوب طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان، بیش از ۲۰ هزار حلقه تربیتی شجره طیبه صالحین در استان راه‌اندازی شده این آمار روزبه‌روز در حال افزایش است.

وی در پایان به دیگر مأموریت سپاه و بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: حضور در فضاهای مجازی و سایت‌های اینترنتی، از وظایف مهم بسیج در راستای تبلیغ معارف ناب دینی است؛ چراکه دشمن هم اکنون همه توان خود را بر این مسأله متمرکز کرده است و ما نیز باید برای مقابله با آن در فضای مجازی حضور یابیم؛ که انتظار می‌رود در این بخش نیز اساتید حوزوی فعال در عرصه فناوری و اینترنت به ما کمک کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha