سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ازدواج

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر از تشکیل گروه خیّران ازدواج با هدف رفع موانع و آسیب های پیش روی ازدواج جوانان این شهرستان خبر داد.

خانم اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر اظهار داشت:   گروه خیّران ازدواج با حضور اساتید و طلاب این مدرسه بصورت خودجوش سعی دارند با ارائه مشاوره های لازم، ازدواج آسان، آگاهانه و به موقع جوانان را توسعه و ترویج دهد.

وی گفت: در این گروه اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) پلدختر با برگزاری نشست هایی به همت خیران امر ازدواج، در تهیه جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند مشارکت خواهند کرد.  این گروه همچنین با تعامل و همکاری امام جمعه، فرماندار و خیران سعی دارد جوانان و خانواده ها را به سنت حسنه کمک به ازدواج آسان و به موقع تشویق نماید .

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر ادامه داد: در فضای مجازی نیز کانال گروه ازدواج آسان و خیران ازدواج، با هدایت اساتید و طلاب این مدرسه راه اندازی شده است و در این کانال احادیث و روایاتی از ازدواج آسان و رفع موانع این سنت حسنه به افراد جامعه ارائه می شود .

آزادبخت در پایان از برگزاری جلسات انس با قرآن با همت اساتید و طلاب این مدرسه در طول سال خبر داد و گفت: در این برنامه که با پیشبرد برنامه های توسعه نهضت قرآنی در حال اجراست بصورت مستمر برنامه های قرائت ،جزءخوانی و تفسیر قرآن برای طلاب وعموم برگزار خواهد شد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدجواد IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    سلام.افرادرابرای ازدواج چه طوری بهم معرفی مینماید
    • صدیقه IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 1
      باشخصیت باشه
  • صدیقه IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    شخصیت مهمه بس
  • احمد IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    اگردخترها ازدواج آسان بگیرند خیلی خوب منم مجردم دوست دارم با دختر مذهبی مد رسه الزهرا پلدختر ازدواج کنم دخترهای طلبه توحوزه پلدختر بهه معرفی کنید