پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نماینده ارامنه ارتودکس در عراق

حوزه/ "کیبورک ارشاکیان" نماینده ارامنه ارتودکس در عراق گفت: آنچه از سوی حضرت آیت الله سیستانی در خصوص دوستی، محبت، وحدت و همزیستی مسالمت آمیز میان تمامی طوایف ملت عراق صادر می شود، راه حلی برای اوضاع کنونی عراق و شایسته تشکر و قدر دانی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، "کیبورک ارشاکیان" نماینده ارامنه ارتودکس در عراق گفت: آنچه از سوی حضرت آیت الله سیستانی در خصوص دوستی، محبت، وحدت و همزیستی مسالمت آمیز میان تمامی طوایف ملت عراق صادر می شود، راه حلی برای اوضاع کنونی عراق و شایسته تشکر و قدر دانی است.

وی با حضور در حرم امام حسین (ع) و زیارت مرقد مطهر امام (ع) افزود: گروهک تروریستی داعش از اسم دین اسلام استفاده کرده تا به خود مشروعیت بدهد و حجتی باشد برای غلبه بر افکار مردم در کسب تایید آنان، اما در حقیقت یک تفکر افراطی و به دور از دین اسلام و رسالت والای آن آورد.

"ارشاکیان" تاکید کرد: عراقی ها حقیقت داعش که به کشتار، رعب و وحشت، آوارگی و تجاوز به زنان دعوت می کند را رسوا کرد؛ این در حالی است که دین اسلام بخشش و محبت را به همراه دارد.

وی افزود: اسلوبی که داعش در پیش گرفته، مخالف اصول اسلام است و دین اسلام از اقدامات تروریستی آنان مبراست.

نماینده ارامنه ارتودکس به نقش بزرگ روحانیون دینی پرداخت و از آنان خواست تا سخنرانی هایشان با هدف ساخت کشور، جوانان و کودکان بیان کنند و حقیقت افکار افراطی را آشکار سازند.

وی تصریح کرد: حرف و حدیث هایی که علیه بسیج مردمی عراق گفته می شود به خاطر پیروزی های بزرگی است که در میادین جنگ محقق ساخته اند و این مسئله موجب شده تا دشمنان دورغ هایی را نشر بدهند تا از اهمیت آن بکاهند و اتهامات باطلی را به رزمندگان بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha