پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 418555
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
شهید نبیل السمیع

حوزه/ در پی شهادت یکی از فعالان انقلابی مشهور بحرینی به نام نبیل السمیع، موج خشم و نفرت علیه آل خلیفه سرتاسر بحرین را فرا گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از بحرین الیوم، در پی شهادت یکی از فعالان انقلابی مشهور بحرینی به نام نبیل السمیع، موج خشم و نفرت علیه آل خلیفه سرتاسر بحرین را فرا گرفت و فقط چند ساعت پس از شهادت شهید السمیع، مردم با آتش زدن لاستیک خودرو خیابان ها را به آتش کشیدند.

شهید نبیل السمیع بنا به گفته فعالان انقلابی یک روز پیش از شهادتش ربوده شده و بر اثر شکنجه فراوان نیروهای امنیتی به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در خیابان ها رها شده است.

اما در اعتراض به این جنایت آل خلیفه، صبح روز گذشته شعله های خشم مردم شعله ور شد و درگیری هایی میان مردم و نیروهای امنیتی در منطقه العکر رخ داد و در منطقه الجفیر نیز مردم با خبر شنیدن شهادت نبیل السمیع به خیابان ها آمده و دست به تظاهرات خشم زدند که این تظاهرات تا نزدیکی مقر نیروهای آمریکایی نیز کشیده شد و هم اکنون شمار زیادی از نیروهای امنیتی آل خلیفه به منطقه سرازیر شده اند تا مردم را سرکوب کنند.

نیروهای انقلابی همچنین از مردم خواسته اند امروز نیز برای وفاداری به این شهید انقلاب و محکوم کردن جنایت قتل وی توسط آل خلیفه به خیابان ها بیایند و خشم خود را اعلام کنند.

لازم به ذکر است نیروهای امنیتی صبح روز دو شنبه به منزل شهید السمیع حمله کرده و تمام رایانه های متعلق به خانواده و حتی لباس ها و وسایل شخصی شهید را مصادره کردند.

نیروهای انقلابی بحرین ضمن اعلام تسلیت به مناسبت شهادت نبیل السمیع خواستار مشارکت گسترده مردم در مراسم تشییع وی شدند و جریان الوفاء الاسلامی نیز اعلام کرد پاسخ سختی در انتظار آل خلیفه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha