پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نهج البلاغه

حوزه/ مسئول اداره مراسمات حرم حضرت معصومه(س) گفت: حکمت ۴۴ نهج‌البلاغه باید منشور فعالیت مدیران روابط عمومی‌ باشد، چرا که در این حکمت رفتارها و گفتارهای درست در ارتباط با دیگران مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام ثباتی شب گذشته در گردهمایی مدیران روابط عمومی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان قم که در دارالضیافه حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان اینکه رفتار و گفتار حضرت علی علیه السلام الگوی مطلوبی برای اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: حکمت 44 نهج‌البلاغه باید منشور فعالیت مدیران روابط عمومی‌ باشد چرا که در این حکمت رفتارها  گفتارهای درست در ارتباط با دیگران مطرح شده است.

وی اضافه کرد: شادی فردی که به دنبال ارتباط با مردم باید در صورت او نمایان باشد اهمیت زیادی دارد، چرا که داشتن نشاط و روحیه شاد موجب ارتباط موثر می‌شود.

مسئول اداره مراسمات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه داشتن توانایی رفع مشکلات مردم یک نعمت الهی است، تصریح کرد: افرادی که در دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان با مردم در ارتباط هستند باید قدردان این نعمت باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی به میزان خود گرفتاری‌هایی دارد اما این گرفتاریها شخصی است و نباید ارتباط ما با دیگران را مورد تاثیر قرار دهد.

حجت الاسلام ثباتی از خادمی اهل بیت(ع) به عنوان یکی از با ارزش‌ترین خدمت‌ها نام برد و ادامه داد: اگر بتوانیم اقشار مختلف مردم را به سمت استفاده از معنویت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها سوق دهیم و بستر حضور زائران را فراهم سازیم مورد عنایت ویژه خداوند متعال قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/115

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha