شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غرفه حوزه قزوین در نمایشگاهقرآن و عترت

حوزه/ حوزه‌ علمیه قزوین در نمایشگاه قرآن و عترت به ارائه فعالیت‌های فرهنگی خود در زمینه‌های دینی و تربیتی پرداخته و آثار هنری و فرهنگی طلاب را به بازدیدکنندگان معرفی و همچنین پاسخگوی سؤالات و شبهات بازدید کنندگان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: حوزه قزوین در نمایشگاه قرآن و عترت با  2 غرفه، مشاوره خانواده، مهد قرآن، پرسمان قرآنی و معرفی حوزه، پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: حوزه استان هر سال با برنامههای متنوعی در نمایشگاه حضور پیدا میکند، بهطوری که هر یک از این غرفههای حاضر در بخش حوزوی آخرین دستاوردها و تلاشهای یکساله خود را به نمایش میگذارند.

وی ادامه داد: حوزههای علمیه به جهت اشراف بر روی مسایل متنوع ومختلف علوم اسلامی و انسانی میتوانند، پاسخگوی دغدغهها و شبهات آحاد جامعه باشند و حضور مشاورین خبره در بخش حوزوی نمایشگاه و استقبال گسترده مردم، نشان از همین اعتماد و اعتبار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: حوزه‌ علمیه  قزوین در نمایشگاه قرآن و عترت به ارائه فعالیت‌های فرهنگی خود در زمینه‌های دینی و تربیتی پرداخته و آثار هنری و فرهنگی طلاب  را به بازدیدکنندگان معرفی و همچنین پاسخگوی سؤالات و شبهات بازدید کنندگان می باشد.

 مدیر حوزه علمیه قزوین در اپایان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فیوضات ماه ضیافت الهی، گفت: در ثواب ماه رمضان آمده هر کس در این ماه یک آیه از قرآن را قرائت کند ثوابش بیشتر از قرائت کل قرآن در ماه‌های دیگر است به همین دلیل از فرصت‌های پیش‌آمده باید حداکثر استفاده را کرده و از معنویت این ماه خیلی خوب بهره برد.

گفتنی است، نمایشگاه قرآن و عترت  قزوین تا سوم 3 تیر ماه دایر است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha