جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ شکوه راهپیمایی روز قدس در قم(۱)

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه ایران اسلامی در روز قدس مشت محکمی به تروریست می‌زند، گفت: بدون تردید ملت ایران اسلامی در روز جهانی قدس با حضور گسترده و مشت‌های گره‌کرده خود پاسخ کوبنده‌ای به ترقه‌بازی تروریست‌ها خواهند داد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، با  اشاره حملات تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایران اسلامی با این‌گونه حمله‌ها هرگز به خود نخواهد لرزید و مقاومت و پایداری ملت در مقابل حمله‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه حملات تروریستی موجب افزایش خشم و نفرت مردم ایران نسبت به عوامل این‌گونه اقدامات ضد بشری شده است، افزود: تروریست‌ها بدانند این ترورها و برنامه‌ها خللی در اراده ملت ایران و امنیت منطقه و خاورمیانه ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با اقتدار در صحنه ایستاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع داعش، در دل این گروهک تکفیری و حامیانش ترس و هراس عجیبی انداخته است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این حملات موشکی همانند سیلی محکمی در پاسخ به جنایات گروهک داعش در حمله به ساختمان اداری مجلس شورای و حرم امام خمینی (ره)، بود.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار داشت: جمعه همین هفته روز قدس است که روز بسیار بزرگی به شمار می‌رود و ما امید زیادی به این روز داریم.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: با توجه به اتفاقات اخیری که در کشور رخ داده، اهمیت روز قدس برای ما دوچندان می‌شود که امید است همه مردم شریف ایران در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه خراسان شمالی برپا می‌شود، گفت: راهپیمایی روز قدس در بجنورد از ساعت 11 صبح در محل میدان شهید به سمت مصلای امام خمینی (ره) آغاز و با اعلام انزجار و سر دادن شعار ضد استکباری و صهیونیستی، آتش زدن آدمک استکبار، سخنرانی و قرائت قطعنامه خاتمه می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: این مراسم در دیگر شهرستان‌ها و بخش‌های استان نیز با حضور آحاد مردم همیشه در صحنه استان برگزار می‌شود.

وی با تأکید به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت بی‌چون‌ و چرای خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha