پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 418582
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
شهید چمران

حوزه/ مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران با اعلام برنامه های هفته پایانی ماه مبارک رمضان گفت: امروز سه شنبه شب علاوه بر دعای توسل و سخنرانی، با توجه با سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران، یادواره گرامیداشت این شهید بزرگوار نیز در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی برنامه های این مسجد مقدس برای آخرین هفته ماه مبارک رمضان را اعلام و اظهار کرد: برنامه دعای توسل این هفته مسجد مقدس جمکران ساعت 21 و 30 دقیقه پس از افطار و نماز مغرب وعشاء برقرار است که در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین گنجی سخنرانی می کند و دعای توسل توسط مداح اهل بیت(ع) حاج مهدی سلحشور قرائت می شود.

وی ادامه داد: سه شنبه شب این هفته علاوه بر دعای توسل و سخنرانی، با توجه با سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران، یادواره گرامیداشت این شهید بزرگوار نیز در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران در ادامه با اشاره به نزیک بودن روز قدس تصریح کرد: به مناسبت روز جهانی قدس، امسال برنامه برائت از اسرائیل به شکل نمادین در مسجد مقدس جمکران اجرا می شود.

حجت الاسلام حسین آبادی گفت: برنامه شب جمعه این مسجد مقدس شامل سخنرانی و قرائت دعای پُرفیض كميل توسط حجت الاسلام قدرتی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دعای ندبه این هفته مسجد مقدس جمکران که آخرین جمعه ماه مبارک و مصادف با روز جهانی قدس است نیز توسط حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت می شود و سخنران پیش از دعای ندبه نیز ایشان است.

حجت الاسلام حسین آبادی در ادامه به برگزاری اعتکاف رمضانیه در این مسجد همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان (27، 28 و 29 رمضان) اشاره کرد و یادآور شد: تا کنون بیش از 300 نفر برای شرکت در آیین اعتکاف رمضانیه در جمکران ثبت نام کرده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha