پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار نماینده المصطفی و رئیس دانشگاه آندرس بژو کاراکاس - ونزوئلا

حوزه/ نماینده جامعه المصطفی در ونزوئلا در دیدار با رئیس دانشگاه کاتولیک اندرس بژو کاراکاس بر لزوم تقویت و گسترش روابط دانشگاهی در همه زمینه ها تأکید نمود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی نژاد نماینده جامعه المصطفی در ونزوئلا طی بازدید از دانشگاه کاتولیک آندرس بژو کاراکاس، بر استفاده حداکثری از تمام ظرفیت ها برای گسترش روابط دانشگاهی تاکید نمود.

نماینده جامعه المصطفی و رئیس دانشگاه کاتولیک اندرس بژو، طی جلسه ای که با حضور سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا برگزار شد، بر لزوم تقویت و گسترش روابط دانشگاهی با هدف آشنایی بیشتر کشورها و نزدیکی مراکز علمی دو کشور ایران و ونزوئلا تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های المصطفی در کشورهای مختلف، اظهار داشت: شکل گیری همکاری های گسترده در زمینه های مختلف، چون؛ تبادل استاد و دانشجو، حمایت از فرصت های مطالعاتی و نشر کتاب، تأثیرات فراوانی را می تواند در عمق بخشی به تعاملات دانشگاهی داشته باشد.

نماینده جامعه المصطفی در ونزوئلا در پایان این دیدار از هیات عالی دانشگاه کاتولیک اندرس بژو برلی برای بازدید از جامعه المصطفی و مراکز علمی و دانشگاهی ایران دعوت به عمل آورد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا نیز در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم همکاری های دو جانبه و حمایت از فعالیت های بین المللی، بر برگزاری دوره های آموزش زبان فارسی و کنفرانس آشنایی با اسلام و گروه های تکفیری تأکید نمود.

ریاست دانشگاه نیز ضمن استقبال از پیشنهادات ارائه شده، امادگی کامل این دانشگاه را برای امضای تفاهم نامه همکاری های بین دو دانشگاه را اعلام نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha