جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: حمله اقتدار آمیز موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه، اقتدار ملی و انقلابی ما را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک حملات موفقیت آمیز و اقتدارآفرین سپاه به تروریست های داعشی در دیرالزور به همه ملت ایران به خصوص مقام معظم رهبری و فرماندهان نظامی کشور اظهار داشت: حقیقتاً حمله موشکی سپاه به مقر داعش در استان دیرالزور مایه افتخار همه ایرانیان بود که اقتدار ملی و انقلابی ما را به همه جهان به خصوص دشمنان به خوبی نشان داد.

وی افزود: این حمله و موفقیت هایی از این دست بی شک مایه خشنودی جبهه پیروان حق و طرفداران انقلاب اسلامی ایران در همه جای دنیا به ویژه در خط مقاومت اسلامی و از آن سو مایه هراس و نگرانی شدید جبهه کفر و باطل به خصوص رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی اش است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: این اقدام ستودنی بار دیگر اقتدار نیروهای نظامی کشورمان به خصوص توان بالای موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان داد و پیامی بود به دشمنان این مرز و بوم که بدانند ایران ، کشوری نیست که در برابر تهدیدات و فشارها ساکت و کم رمق بماند و قادر به پاسخگویی به تهدیدات و فشارهای دشمنان خود نباشد.

وی اضافه کرد: به سهم خود از برادران و فرماندهان سپاهی به خاطر این اقدام به‌موقع تشکر کرده و برای پیروزی در همه عرصه‌ها برای آنان دعا می‌کنیم تا ان شاءالله تحت لوای فرماندهی کل قوا و عنایات ولی عصر(عج) روز به روز موفق تر و سربلندتر باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha