شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نوری

امام‌جمعه موقت بجنورد با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه انقلاب اسلامی و شلیک ۶ موشک به مقر داعش گفت: پاسخ موشکی ایران اسلامی به ترقه‌بازی داعش، سیلی محکمی به استکبار جهانی بود.

حجت‌الاسلام رضا نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تقدیر از حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایران اسلامی با شلیک 6 موشک به مقر داعش، توان و اقتدار نظامی خود را بیش‌ازپیش برای استکبار جهانی به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به مقر داعش، سیلی محکمی به استکبار جهانی بود، افزود: این اقدام حامی پیام‌هایی بود که اگر آن‌ها بخواهند سیلی به ملت ایران بزنند، ما سیلی محکم‌تری به آن‌ها خواهیم زد و اگر دشمنان نظام اسلامی ترقه‌بازی کنند، جوابشان را با موشک می‌گیرند.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: اسراییل درصورتی‌که مرتکب اشتباهی شود، تلاویو با خاک یکسان می‌شود، این اقدام نیز مشابه است و اگر ایادی استکبار و تروریست، اشتباهی مرتکب شوند، پاسخ محکم‌تری از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و پشیمان خواهند شد.

عضو شورای حوزه علمیه استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه با دنیا باید با زبان قدرتمندانه صحبت کرد و با نصیحت کاری از پیش نمی‌رود، گفت: قرآن کریم نیز توصیه می‌کند که به‌گونه‌ای رفتار کنید که دشمن به وحشت افتد و دست به اقدام اشتباهی نزند.

وی با بیان اینکه رزمایش بزرگ موشکی سپاه دوستان انقلاب را امیدوارتر و رعب و وحشت را بر جان دشمنان انقلاب اسلامی انداخت، اظهار داشت: آمریکا و متحدانش از توان موشکی کشورمان بیمناک هستند زیرا که می‌دانند امنیت اسرائیل در صورت کوچک‌ترین اشتباه علیه نظام اسلامی به خطر افتاده و با کمترین اشتباه در کوتاه‌ترین زمان این رژیم غاصب صهیونیستی نابود خواهد شد.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی قدرت نیروهای مسلح سپاه، ارتش و بسیج را عاملی برای اقتدار ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل صلابت و شهادت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از آمریکای استکبار جهانی تا گروهک تروریستی داعش که در همه‌جا توطئه می‌کند جرات نگاه به ایران اسلامی را ندارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha