جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ وظیفه هر مسلمانی است که به تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز جهانی شرکت و فریاد دفاع از مظلوم سر دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نوشاد نوشادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن روز قدس گفت: روز قدس نماد وحدت امت مسلمان در سراسر جهان است که به تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی پدید آمد و این روز مظهر اتحاد مسلمانان شد.

رئیس هیأت های مذهبی استان بوشهر روز جهانی قدس را عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین دانست و اظهار داشت:  روز جهانی قدس برای تمامی مسلمانان جهان و آزادی خواهان دنیا و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی از شرکت تمامی هیأت مذهبی استان در راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: همه هیأت مذهبی استان به همپای مردم در این راهپیمایی حضور خواهند یافت و حمایت خود از مردم بی دفاع فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیست را اعلام خواهند داشت.

نوشادی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را وظیفه دینی و شرعی هر مسلمان عنوان کرد و ابراز داشت: وظیفه هر مسلمانی است که به تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز جهانی شرکت و فریاد دفاع از مظلوم سر دهد.

رئیس هیأت های مذهبی استان بوشهر با بیان اینکه این حضور پاسخ محکمی به مستکبران جهان است گفت: حضور چشمگیر مردم در آخرین جمعه سال و به نام قدس پیام های قاطعی را به آمریکا و هم پیمانانش صادر خواهد کرد و مردم ایران اسلامی همواره نشان داده اند که در این صحنه ها، حماسه می آفرینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha