پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: «آتش به اختیار» به معنای هرج و مرج نیست، بلکه به معنای آن است که در بستر اندیشه های مقام معظم رهبری به صورت فعال و انقلابی عمل و فعالیت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشست دانشجویان فعال تشکل های دانشگاه های بوشهر، خواستار تداوم این جلسات شد و گفت: این جلسات سازنده است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان بوشهر، دانشجویان را مطالبه گری و نقد سازده توصیه کرد و افزود: باید با حفظ حرمت و جایگاه ها انتقاد سازنده کرد، چرا که انتقاد عامل رشد و تعالی است، و زمینه ساز بهره وری بالای شما و مجموعه هایتان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به اشاره به واژه «آتش به اختیار»، ادامه داد: در عمل انقلابی آتش به اختیار هستید؛ امام راحل عظیم الشان هم فرمود آنجایی که دیدید انقلابی و فعال عمل نمی شود خود ورود کنید و پر تلاش و انقلابی کار را جلو ببرید، اما نکته مهم آن است که «آتش به اختیار» به معنای هرج و مرج نیست، بلکه به معنای آن است که در بستر اندیشه های مقام معظم رهبری به صورت فعال و انقلابی عمل و فعالیت کرد.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این جلسه بیان داشت: خط مقابله جریان انقلاب اسلامی باید شناخته شود،  که در راس آن آمریکا، انگلیس و رژیم منحوس صهیونیستی است، و باید این را تبیین و مشخص کنید.

گفتنی است در ابتدای این نشست دو تن از دانشجویان دغدغه های خود در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، انتقاد از عملکرد برخی دستگاه ها و سازمان ها، گزارش از فعالیت های خود در فضای دانشگاه،  چگونگی تعامل با جریانات انقلابی و مذهبی را بیان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha