چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام جمشیدی حوزه خواهران

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: اقدام سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، نه تنها غرور ملی امت اسلامی ایران را برانگیخت بلکه پیام روشنی به همه توطئه‌گران و دشمنان به‌ویژه رژیم اشغالگر قدس و آمریکا داشت که ایران اسلامی یک کشور قدرتمند و انقلابی است و هیچ حمله و تعرضی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفتگویی گفت: روز بزرگ قدس یادگار گرانبهای بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) است و این روز نماد همبستگی امت اسلامی در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی می‌باشد.

وی افزود: امسال، مسلمانان جهان در حالی روز قدس را گرامی می‌دارند که رژیم اشغالگر قدس با کمک سران مرتجع عرب، آشوب، درگیری و جنگ را به تمام منطقه سرایت داده است. امروز متاسفانه ما شاهد حملات وحشیانه عربستان سعودی به مردم بی‌دفاع یمن و همچنین سرکوب مسمانان و شیعیان در بحرین توسط رژیم غاصب این کشور هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس در تمام درگیری‌های منطقه‌ای قابل مشاهده است خاطرنشان کرد: با دقت در درگیری‌ها و تحولات منطقه‌ای متوجه دست رژیم اشغالگر قدس در اکثر آتش‌‌هایی که در منطقه شعله‌ور است می‌شویم و متاسفانه امروز به جای این‌که با رژیم غاصب و تا دندان مسلّح و اشغالگر قدس که از هیچ ظلمی و ستمی به مردم مظلوم فلسطین فروگذار نیست، درگیر باشیم، با عناصر تکفیری و تروریستی که تحت حمایت عربستان و سران مرتجع عرب هستند مواجه می‌باشیم.

وی افزود: راهکار مقابله با همه این توطئه‌ها پیوند دائمی امت اسلام و خروش واحد آن‌ها بر علیه رژیم غاصب قدس و آمریکا که حامی بدون شرط و همیشگی رژیم اشغالگر قدس است، می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی ضمن تقدیر و تشکر ا زمجاهدین خستگی ناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با حملات موشکی خود به مقر گروهک تروریستی داعش به‌حق انتقام حمله کور و تروریستی تهران را گرفتند و گوشه‌ای از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را به تروریست‌های داعش و همه دشمنان نشان دادند.

وی افزود: این اقدام سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، نه تنها غرور ملی امت اسلامی ایران را برانگیخت و موجب عزت و شادی ملت شد بلکه پیام روشنی به همه توطئه‌گران و دشمنان به‌ویژه رژیم اشغالگر قدس و آمریکا داشت که ایران اسلامی یک کشور قدرتمند و انقلابی است و هیچ حمله و تعرضی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در پایان با بیان‌ این‌که مردم مسلمان ایران همچون سال‌های گذشته همگام با سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد گفت: طلاب و کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران نیز در سراسر کشور در راهپیمایی با شکوه روز قدس حضور جدی خواهند داشت و نشان خواهند داد که همگام با سایر امت اسلامی همواره در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و پیروی از مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌العالی) پیشتاز هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha