جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، روز قدس را، روز صف بندی جبهه حق در مقابل باطل دانست و گفت: روحانیون در منابر به بیان اهمیت دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین و همچنین نقش تاثیرگذار امام راحل(ره) در بیداری اسلامی بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با بیان این که قدس، اولین قبله مسلمانان است، اظهار کرد: قدس در حقیقت، مدفن جمع کثیری از پیامبران بزرگ و انبیاء الهی است.

وی با اشاره به نقش صهیونیسم بین الملل، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از نظر ما نه کشور هستند و نه یک دولت مستقل؛ آنان در هیچ یک از ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برحق نبوده و عمده کوششان آن بوده که خود را در جهان و منطقه حساس خاورمیانه، به عنوان رهبر نشان دهند و متاسفانه برخی از کشورهای غاصب و خونریز نیز در این خصوص با آنان همکاری می کنند.

نماینده پیشین مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اسلام همگی ما را به ایستادن در مقابل جنایتکاران و ظالمان موظف کرده است، خاطرنشان کرد: حال که نمی توانیم از نزدیک به این امر مهم مبادرت نماییم، باید با حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس، از ملت ستمدیده فلسطین دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلیمن ابراهیمی ادامه داد: یکی از مهمترین توصیه های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری آن است که، با تمام قوا درمقابل ظلم ایستادگی کرده و در خصوص کمک به مردم ستمدیده فلسطین هرکاری از دستمان برمی آید، انجام دهیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز، روز قدس را، روز صف بندی جبهه حق در مقابل باطل دانست و یادآور شد: جبهه حق سد محکمی در دفاع ازمظلوم در برابر باطل است و جهاد در راه حق، یک فریضه الهی است.

وی در ادامه به حملات ناجوانمردانه اخیر گروه تروریستی داعش به مرقد امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: حملات مذکور، به ما بصیرت داد که اگر مدافعان حرم نبودند، اکنون باید با این گروه ننگین تروریستی در داخل کشورمان می جنگیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با اشاره به این نکته که روزجهانی قدس به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی، روز اسلام است، مطرح کرد: قدس را نمی توان تنها سرزمین و خاک فلسطینی ها دانست، بلکه ریشه و پیکره جهان اسلام است.

وی با بیان این که حضور در راهپیمایی روز قدس، ثبات ناپایداری ظلم است، متذکر شد: روز قدس، روز اتحاد مسلمانان در تمام دنیا است و مردم در این روز، بار دیگر در حمایت از مظلومان عالم حضور باشکوهی خواهند داشت.

عضو جامعه روحانیت مبارز اشاره به نقش  موثر طلاب و حوزویان در سطح جامعه، گفت: روحانیون در منابر به بیان اهمیت دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین و همچنین نقش تاثیرگذار امام راحل(ره) در بیداری اسلامی بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha