پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی اصفهانی / امام جمعه قاین

حوزه/ امام جمعه شهرستان قاین گفت: بدون شک دوراندیشی و ابتکار حکیمانه امام خمینی(ره) در نامگذاری این روز، سبب جهانی شدن آرمان های فلسطین و تضعیف رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در بیرجند، ضمن تبریک پیشاپیش روز قدس،اظهار کرد: روز قدس، نه تنها یک تودهنی محکم از طرف ملت غیور ایران، بلکه از طرف تمام جهانیان خواهد بود، تا دشمن بداند که این ملت ها به صورت متحد و منسجم در برابر ابرقدرت ها ایستاده اند.

وی بر ضرورت حضور یکپارچه  مردم در راهپیمایی روز قدس سال جاری تاکید کرد و افزود: با توجه به حادثه تروریستی که تروریسم ها در مجلس نمایندگان و حرم امام راحل(ره) انجام داده اند، سبب شده است تا مردم این روز را با شکوهتر از سال های قبل برگزار کنند.

امام جمعه شهرستان قاین از روز قدس، به عنوان محور اتحاد مسلمانان برای آزادی فلسطین مظلوم یاد کرد و یادآور شد: روز قدس در حقیقت روز اسلام است و همواره باید در حفظ آن کوشا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اصفهانی با بیان این که روز قدس، روز بیداری از ظلم و ظالم و همچنین حمایت از مظلوم است، تصریح کرد: قطعاً ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ این روز به جهانیان نشان خواهند داد، که حمایت از  مظلومان و متعاقب آن ایستادگی در برابر ظالمان و یاوه گویان؛ ویژگی بارز یک مسلمان است.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه گاه وحدت، همبستگی، صلابت و استقامت مردم ایران اسلامی و ملت های مسلمان و آزاده دنیا در برابر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه شهرستان قاین تاکید کرد: بدون شک دوراندیشی و ابتکار حکیمانه امام خمینی(ره) در نامگذاری این روز، سبب جهانی شدن، آرمان های فلسطین و تضعیف رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

وی در پایان متذکر شد: از عموم ملت ایران و به ویژه مردم خراسان جنوبی  و همچنین قاینات تقاضا می شود تا همانند گذشته با حضور یکپارچه خود در روزجهانی قدس، با آرمان های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خویش را در حمایت  از ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha