پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نصیری ، امام جمعه سردشت

حوزه/ حجت الاسلام نصیری، روز قدس را میراث گران‌بها و ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) دانست و بیان داشت: این میراث گران‌بها امروزه به‌عنوان بهترین راهبرد و راهکار عملی برای مقابله با دشمنان اسلام است که باید از ظرفیت‌های بین‌المللی آن در راستای وحدت اسلامی و تلاش برای منزوی کردن رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

حجت الاسلام مصطفی نصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با دعوت مردم برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: از آنجایی که روز قدس سال جاری با سال‌های گذشته تفاوت‌های زیادی دارد، مردم ایران احساس مسؤولیت کرده و إن شاءالله با شرکت در این یوم‌الله صحنه‌ای به یادماندنی از خود بر جای خواهند گذاشت.

امام جمعه سردشت، روز قدس را میراث گران‌بها و ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) دانست و بیان داشت: این میراث گران‌بها امروزه به‌عنوان بهترین راهبرد و راهکار عملی برای مقابله با دشمنان اسلام است که باید از ظرفیت‌های بین‌المللی آن در راستای وحدت اسلامی و تلاش برای منزوی کردن رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، گفت: امروز بیشتر کشورهای مستضعف و مظلوم و زیر سلطه استکبار، علیه حکام ظالم و دولت‌مردان آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر قیام کرده و خواهان تشکیل حکومتی دینی بر مبنای آموزه‌های اسلامی هستند و همین عوامل إن شاءالله سبب آن خواهد بود که «اثری از اسرائیل تا ۲۵ سال آینده بر زمین نباشد».

حجت الاسلام نصیری، در ادامه افزود: هم‌اکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر از جمعیت اسراییل در طول سال تنها یک هفته در این کشور زندگی کرده و مابقی سال را در آمریکا و دیگر کشورهای غربی به سر می‌برند و علاوه بر آن نیز برخی از منابع رسمی اعلام کرده‌اند که بیش از ۴۰ درصد جوانان اسراییل هیچ تمایلی برای دفاع از کشور خودشان را ندارند و این بدان معناست که نابودی اسراییل نزدیک است.

استاد حوزه و دانشگاه خوزستان، بیان اینکه وجود روحانیت در میان مردم مایه خیر و برکت دنیوی و اخروی است، اذعان داشت: خوشبختانه روحانیت به‌عنوان قشر فعال و تأثیرگذار جامعه همواره نقش مؤثری در راه‌اندازی قیام‌های مردمی داشته‌اند و حال آنکه امروز با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نقش مؤثری را ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه ایفا کردند.

حجت الاسلام نصیری تصریح کرد: طلاب و روحانیان مدارس علمیه باید با ارتقاء مسائل فرهنگی و مذهبی مشکلات اجتماعی جامعه را حل کرده و مردم را نسبت به دسیسه ها و اقدام‌های شوم دشمنان آگاه کنند.

وی با بیان اینکه چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مسائل فرهنگی و مذهبی شکل گرفته، اذعان داشت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و زیر ساختی جامعه داشته باشند.

امام جمعه سردشت خوزستان در پایان سخنان خود، با اشاره به کمک‌های مالی دولت‌های استکباری به گروه‌های مسلح تروریستی فعال در کشورهای اسلامی به ویژه عراق و سوریه، اظهار داشت: حمله اخیر موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه، درس عبرتی برای اقدامات خباثت انگیز حکام سعودی است که إن شاءالله مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان آن‌ها خواهند کوبید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha