چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که مبارزه ایران با تروریسم محدود به حرف نیست، گفت: اقتدار موشکی سپاه، توانمندی بالا و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را نشان داده و خواب راحت را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مسئولین حلقه های صالحین حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) برگزار شد، ضمن قدردانی از اقتدار و توانمندی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مبارزه ایران با تروریسم محدود به حرف نیست و سپاه پاسداران هم‌چنان به عهدی که با شهیدان و امام  بسته، پایبند است و اگر دشمن دست از پا خطا کند، درسی فراموش نشدنی به او خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  هر انقلابی برای تأمین اهداف خود و دفاع در برابر تهدیدات دشمنان، نیاز به نیروی انقلابی و مؤمن به اهداف انقلاب دارد و حضرت امام خمینی(ره) با درایت پیامبر گونه اش  سپاه به عنوان مولود انقلاب را تأسیس کردند.

وی با اشاره به این که سپاه از بدو تشکیل هر کجا که انقلاب نیاز داشته، وارد شده و به لطف الهی و به نحو احسن از انقلاب و دستاوردهای آن محافظت کرده است، ابراز داشت: اقتدار موشکی سپاه، توانمندی بالا و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را نشان داده و خواب راحت را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: برگزاری این اقدام انقلابی سپاه به دشمنان ایران اسلامی پیام داد که در صورت حماقت، درسی فراموش‌نشدنی به آن‌ها داده خواهد شد و آنان را از اقدام تجاوزکارانه خود برای همیشه پشیمان خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: خروج ذلت بار داعش از عراق و سوریه و شلیک این موشک های قدرتمند از جانب جمهوری اسلامی به مقر آنها، روی هم رفته محقق شدن پیام های الهی پیروزی حق بر باطل است.

وی با بیان این که مبارزه با دشمنان شناخته شده نظام اسلامی یکی از عوامل مهم تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: مبارزه با گروه تروریستی داعش در حقیقت جنگیدن با سردمداران حامی آنهاست که نمونه آن رژیم صهیونیستی، آمریکا و ... می باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha