پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان تاکید کرد: امت اسلامی وظیفه دارد که با شرکت پرشور در راهپیمایی قدس، در برابر استکبار و دشمنان، با تمام قدرت بایستند.

آیت الله عبدالنبی نمازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، به فلسفه وجودی نامگذاری جمعه آخرماه مبارک رمضان به نام روز قدس اشاره کرد و گفت: با توجه به این که روز قدس روز ظهور و قیام امت اسلامی در سراسر جهان است، لذا کلیه امت اسلامی  وظیفه اسلامی و انسانی دارند که در این مراسم با شکوه تر ازسال های قبل شرکت کنند.

وی، شرکت در راهپیمایی روز قدس را مهمترین راهکار اعتراض امت اسلامی نسبت به اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی دانست و افزود: علی رغم این که  اشغال سرزمین فلسطینی ها باید از نگاه بین الملل  و جهان اسلام محکوم شود، حضور یکپارچه امت اسلامی و دیگر ملت های دنیا در روز جهانی قدس نیز می تواند تاثیر به سزایی در محکومیت این رژیم غاصب باشد.

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به این که راه های سیاسی و دیپلماتیک از دیگر روش های محکومیت رژیم صهیونیستی در اشغال سرزمین آبا و اجدادی ملت مظلوم فلسطین است، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه مردم فلسطین حق آنان است..

سیلی محکم سپاه به استکبار جهانی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با تقدیر از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه داعش، اظهار داشت: سپاه با شلیک 6 موشک به مقر داعش، توان و اقتدار نظامی خود را بیش‌ازپیش برای استکبار جهانی به نمایش گذاشت.

وی، به سخنان مقام معظم رهبری دردیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، مبنی بر این که دشمن سیلی سختی از ایران خواهد خورد، اشاره کرد و گفت: شلیک موشک‌های سپاه به مقر داعش، سیلی محکمی به استکبار جهانی بود. این اقدام حامی پیام‌هایی بود که اگر آن‌ها بخواهند سیلی به ملت ایران بزنند، ما سیلی محکم‌تری به آن‌ها خواهیم زد و اگر دشمنان نظام اسلامی ترقه‌بازی کنند، جوابشان را با موشک می‌گیرند.

آیت الله نمازی با بیان این که خصوصیت فطری استکبارعقب نشینی نیست، گفت: با توجه به این که درطول تاریخ همیشه بین حق و باطل درگیری بوده و هیچ گاه مستکبرین ازموضع خود عقب نشینی نکرده اند، لذا همان طور که راه ما عاشورا، کربلا و مکتب ما حسینی است، وظیفه امت اسلامی دربرابر ظلم آنها ایثار و مقاومت می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha