شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 418702
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
پانصد و چهاردهمین شماره «افق حوزه» منتشر

حوزه/ پانصدو چهاردهمین شماره هفته نامه "افق حوزه" با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در جدیدترین شماره هفته نامه "افق حوزه" مطالبی چون: «سخنان مقام معظم رهبری در جمع خانواده های شهدا ی مدافع حرمو مرزبان»، « اعلام جزئیات نقل و انتقال طلاب در سال تحصیلی جدید»، «دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس» و ... به چشم می خورد.

همچنین «تحسین و تقدیر مراجع و جامعه مدرسین از اقدام و اقتدار امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، « تدوین دانشنامه 29 جلدی شعر مهدوی توسط حوزه خواهران»، «فراخوان چهاردهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت» و « نابودی اسرائیل تنها در افق مبارزه و جهاد تحقق یافتنی است» از دیگر عناوین منتشر شده در این شماره افق حوزه است.

افق خانواده نیز با عناوینی همچون: «راه سعادت، عید سعید فطر»، «داستان، او کمیل بن زیاد است»، «درنگستان، وقتی که چوب کبریت ها راز ما را فاش می کنند»، «راه های ساده برای پیشگیری از کمردرد » ضمیمه هفته نامه افق حوزه است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان، با تأکید بر این‌که شهدا حق حیات بر این کشور دارند و همه مردم و مسئولان باید خود را زیر بار منت شهدا و خانواده شهدا بدانند، به سخنان خصمانه و تهدیدآمیز اخیر مقامات آمریکایی اشاره کردند و با گزافه ‌خواندن آن، گفتند: دولتمردان آمریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، اما نخواهند توانست به ملت ایران سیلی بزنند، بلکه این ملت است که به آن‌ها سیلی خواهد زد.

ایشان، صبر و استقامت خانواده شهدا در مصیبت از دست‌دادن نزدیک‌ترین افراد خانواده خود را، یک ارزش بسیار والا دانستند و خاطرنشان کردند: عوامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی و قدرت آن، مفاهیم و ارزش‌های عظیمی هم‌چون «شهادت، جهاد و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا» است و دشمن تلاش دارد تا این ارزش‌ها را از جامعه بگیرد و متأسفانه برخی نیز در این چارچوب قلم‌فرسایی می‌کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به بقای نظام اسلامی با وجود مواجهه با دشمنی‌های سخت، گفتند: گزافه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا موضوع جدیدی نیست زیرا نظام اسلامی از ابتدا با توطئه‌های گوناگونی مواجه بوده است، اما بدخواهان ملت ایران تاکنون، نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه افق به نشانی  www.ofoghhawzah.ir  در دسترس کاربران قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha