پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سعید امیدیان-عضو شورای حوزه علمیه لرستان و موسس مدارس علمیه نورآاد

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان، وحدت و اقتدار را مهمترین پیام روز قدس دانست و گفت: موشک هایی که به سمت تروریست های داعشی و تکفیری پرتاب شد، سیلی محکمی بر حامیان این دجالان زمان و خائنان حرمین بود.

حجت الاسلام سعید امیدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که روز قدس فصل مشترک ملت های آزاده و مسلمان، در حمایت از انتفاضه و فلسطین است، گفت: حضور حماسی مسلمین در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده جهان، پیامی معنادار برای رژیم غاصب صهیونیستی، استکبار جهانی و هم پیمانانش است .

عضو شورای حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه قدس یادگار گرانبهای امام خمینی(ره) و از اهداف و آرمان های ناب انقلاب اسلامی برای آزای خواهان جهان است اظهار داشت:روز قدس روز نمایش مظهر اندیشه اخلاقی و سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است .

موسس مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان نورآباد با اشاره به این که روز قدس روز حمایت از مظلوم، یادآوری داغ سنگین غصب قبله اول مسلمین و روز جهاد و مقاومت است، ابراز داشت: روز قدس روز انعکاس و همدردی جامعه اسلامی و انسانی است که در این روز جمهوری اسلامی به عنوان کشوری مدافع ملت های مظلوم با برگزاری آئین جهانی روز قدس بصورت کسترده خشم و انزجار خود را از استعمار، اشغال گری و انحصار طلبی دجالان زمان و غاصبان بی رحم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نمایش خواهد گذاشت

حجت الاسلام امیدیان با اشاره به این که مردم آزاده جهان نیز همانند دیگر آزادگان و مسلمین جهان، در روز قدس صدای حق طلبی مسلمانان بی گناه فلسطین را به گوش مردم جهان و غاصبان خواهد رساند، خاطر نشان کرد: در این فریادها مردم حقوق ضایع شده مردم فلسطین را فریاد خواهند کرد.

عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که راهپیمایی امسال روز قدس متفاوت تر از سال های گذشته است، گفت: چند روزی است که فضای جامعه اسلامی ایران با انجام عملیات غرورآفرین نموشکی سپاه علیه مقر گروره های تروریستی، مملو از اقتدار و صلابتی صد چندان شده است و باز هم تلنگر وحدت و اقتدار ایران اسلامی موجب ترس و وحشت دشمنان اسلام و انقلاب شده است .

حجت الاسلام امیدیان با بیان این که در روزهای اخیر موشک های صلابت آفرین سپاهیان اسلام و انقلاب لرزه بر تن اسرائیل غاصب انداخته، افزود: این وحدت و اقتدار روز افزون مسلمین و مردم ولایی ایران اسلامی نفس های اسرائیل این غده سرطانی جهان اسلام را به شماره انداخته است .

وی، روز قدس را روز موشک های فریادهای حضور جامعه جهانی اسلام دانست و بیان داشت: موشک هایی که به سمت تروریست های داعشی و تکفیری پرتاب شد، سیلی محکمی بر حامیان این دجالان زمان و خائنان حرمین بود.

موسس مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان نورآباد، روز قدس را روز همبستگی امت اسلام دانست که موشک های انسجام و همدلی مردم مسلمان، اسرائیل و حامیان آن در منطقه و جهان را نشانه خواهد گرفت.

حجت الاسلام امیدیان با اشاره به اینکه نتانیاهو پیام موشک ها اخیر را دریافت کرده، گفت: او به صراحت گفته پیام من به ایران این است اسرائیل را تهدید نکند و اینجا فرمایش گهربار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر اسرائیل حماقت کند حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد فصل الخطاب است.

وی با اشاره به اینکه نتانیاهو باید بداند موشک های روزهای اخیر سربازان اسلام در واقع پیش قراولان موشک های حضور مردم در روز جهانی قدس است، خاطر نشان کرد:ملت های مسلمان جهان و در راس آن ملت انقلابی و ولایی ایران نخواهد گذاشت حق ملت های فلسطین، حزب الله و جبهه مقاومت فراموش شود .

عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه حوزه های علمیه پیشاپیش این حرکت بیدار، همچون سابق در روز قدس همپای با ملت آزاده جهان، اوج حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش خواهند گذاشت، گفت: در این روز ملت های آزادی خواه جهان فریاد مسلمانان مظلوم و بی گناه را به جهانیان مخابره خواهند کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha